d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev13334353637167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 9 2012 10:22am
Quote (eLmasten @ 9 Jun 2012 13:46)
yeah det fandt jeg ud af :D troede jeg ikke man kunne.. så da jeg skulle logge ind igen havde jeg en puls på 2198321938 :D:D:D

tænkte FUCK ! og så så jeg at den stadig var i live :D


Haha genialt :rofl:

Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 9 2012 05:33pm
Er de her items værd at prøve at sælge ?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63100262&f=176
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 9 2012 05:48pm
Quote (JelleDK @ 10 Jun 2012 00:33)
Er de her items værd at prøve at sælge ?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63100262&f=176


nej
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 9 2012 06:19pm
Er i gang med at lvl monk legit op, kører med 300 loh gem in våben.. ikke dårligt :-D
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 9 2012 06:45pm
Quote (Slave @ Jun 10 2012 12:48am)
nej


Okay, hvad skulle de ellers have, for at være noget værd ?
Synes da ellers at MF og GF i en ting, er rimelig godt..
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Jun 9 2012 07:30pm


ville lige se om det var noget man kunne få noget igg for, fordi ved ikke rigtigt om der er bedre derude.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 10 2012 02:46am
Kripparrian lærer noget fra jsp: http://www.youtube.com/watch?v=spMS3Hhk1FA
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 02:57am
Quote (Whyred @ 10 Jun 2012 10:46)
Kripparrian lærer noget fra jsp: http://www.youtube.com/watch?v=spMS3Hhk1FA



Er du hel færdig Blizzard er bugged.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 10 2012 03:02am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 10 Jun 2012 09:57)
Er du hel færdig Blizzard er bugged.



Det er ikke super godt nej, på den anden side er det Blizzards intention (nu) at man skal kunne stoppe sine autioner når man ønsker det, og det bliver implementeret i nær fremtid. Dog stadig ikke for godt.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 03:06am
Quote (Whyred @ 10 Jun 2012 11:02)
Det er ikke super godt nej, på den anden side er det Blizzards intention (nu) at man skal kunne stoppe sine autioner når man ønsker det, og det bliver implementeret i nær fremtid. Dog stadig ikke for godt.


Det bliver ligesom Diablo 2, dem der har været med fra start, er dem som forbliver gode/rige, mens de nye ankommer får lorte drops, osv :P

Elsker kommentar 2 på videoen: The fact that this uses your local time and not a server verified time is mind blowing. Like as a developer... this is just... no words. *slow clap*


This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 10 2012 03:22am
Go Back To Dansk Topic List
Prev13334353637167Next
Add Reply New Topic New Poll