Quote (JelleDK @ Nov 19 2010 03:28pm)
Så skal der scores i weekenden

Eller hvad ?
Ja, kender godt det med, at man skal ordne lejlighed.. Det er total trist, at man først får gjort lejligheden klar, når andre skal til at bo i den..
Jeg synes fodbold i snevejr er nedern, men var også selv målmand.. Så pænt kold i længden..
Tja.. Skal til at gøre mig klar, til skulle drikke i dag + indtage andre rushmidler..
Imorgen står den på at se boksning med hjemmelavet pizza og øl.. Så bliver en nice weekend..
Ja det regner jeg sgu stærkt med at der skal

- Det med lejligheden skal bare overstås, så jeg kan nyde resten af weekenden.
- Målmand, ja okay så blir det rimelig koldt og kedeligt, især hvis du har en god kæde nede bagi, nu spiller jeg selv som offensiv midtbanespiller og til tider, som angriber.
Lyder sgu, som en hyggelig weekend du går i møde og en rigtig "mande aften" gør sgu heller aldrig noget
