d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev13233343536482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 25 2010 05:42pm
Quote (Provo2100 @ Sep 25 2010 11:34pm)
Det er FCK, som er gæsterne d. 20 oktober og ikke Barca.

Jeg tror at hvis FCK er RIGTIG heldige så kan de hive 1 point med hjem, Barca ser ikke ligeså stærke ud, som sidste sæson.

Messi når måske heller ikke og blive klar og David Villa er uskarp i øjeblikket.

- Det er FCK's vigtigeste kamp og dermed vil de også give sig selv 110% (forhåbentlig) imens Barca ser det som en lille "walk-over" alt efter hvordan deres resultat bliver mod Rubin Kazan på Tirsdag.

- Tror ikke på at FCK kan score mål på Camp Nou, det er næsten 100% udelukket, men 0-0 ville være over alle forventninger og tegne godt i deres pulje.

Til sidst skal lige siges jeg er både FCK og Barca fan, men håber på FCK sejr/uafgjort, så de kan komme længere i CL. Barca er næsten selvskrevet til at gå videre, selv hvis de taber begge kampe mod FCK.

:hail:

Alle danskere skal håbe på Fck
uanset hvad. Vi skal have gang i dansk fodbold jo længere et dansk hold kommer i Champions league jo bedre og så mener jeg det ligemeget hvilken klub man holder med

Men ja fck er opsat på denne kamp som du siger

Og bare husk tilbage fra dengang med Brøndby - Barcalona 1-2 blev kampen
fordi holdet er tændt op på sådan en kamp
hvor barca vil møde op og mene det her er en sikker sejr så det tager det med ro
Member
Gold: 21,201.00
Sep 25 2010 05:49pm
Quote (FamousDK @ Sep 26 2010 12:42am)
Alle danskere skal håbe på Fck
uanset hvad. Vi skal have gang i dansk fodbold jo længere et dansk hold kommer i Champions league jo bedre og så mener jeg det ligemeget hvilken klub man holder med

Men ja fck er opsat på denne kamp som du siger

Og bare husk tilbage fra dengang med Brøndby - Barcalona 1-2 blev kampen
fordi holdet er tændt op på sådan en kamp
hvor barca vil møde op og mene det her er en sikker sejr så det tager det med ro

Det vil jeg meget gerne give dig 100% ret i, selvom vi har været uenige om nogle ting angående vores danske hold ;) "nothing personal"
Jeg holder da også med BIF, AAB, OB osv... Hvis de spiller EPL/CL, det handler om at Danmark skal skubbe Finland og co. af pinden, så vi kan få op til 2 hold i CL hvert år.

- Ja jeg husker også FCK og AAB få nogle gode resultater igennem CL for nogle år siden.

Bla. FCK 1-0 Man Utd og FCK 3-1 Celtic, som begge to er meget vigtige for klubbens historie osv...

Hvis De danske hold kan fortsætte de her resultater når de spiller i andre lande rundt omkring i Europa, så vil det give Dansk fodbold en hel ny form for liv og interesse fra udlandende, samt give adgang til flere hold i CL.

- Jeg havde sgu ikke råd til at rejse til Barcelona og se udekampen desværre... Havde ude og hjemmekampenes datoer været byttet om, så ville jeg godt kunne nå og se begge live, men jeg må bare nøjes med hjemme kampen, som jeg også ser rigtig meget frem til :)
Member
Sep 25 2010 05:53pm
Quote (Provo2100 @ Sep 25 2010 11:49pm)
Det vil jeg meget gerne give dig 100% ret i, selvom vi har været uenige om nogle ting angående vores danske hold ;) "nothing personal"
Jeg holder da også med BIF, AAB, OB osv... Hvis de spiller EPL/CL, det handler om at Danmark skal skubbe Finland og co. af pinden, så vi kan få op til 2 hold i CL hvert år.

- Ja jeg husker også FCK og AAB få nogle gode resultater igennem CL for nogle år siden.

Bla. FCK 1-0 Man Utd og FCK 3-1 Celtic, som begge to er meget vigtige for klubbens historie osv...

Hvis De danske hold kan fortsætte de her resultater når de spiller i andre lande rundt omkring i Europa, så vil det give Dansk fodbold en hel ny form for liv og interesse fra udlandende, samt give adgang til flere hold i CL.

- Jeg havde sgu ikke råd til at rejse til Barcelona og se udekampen desværre... Havde ude og hjemmekampenes datoer været byttet om, så ville jeg godt kunne nå og se begge live, men jeg må bare nøjes med hjemme kampen, som jeg også ser rigtig meget frem til :)

Nemlig der var jo også snak om at danmark skulle have lov at kunne få 2 hold i CL

Men som man siger hjemme kampe mod hold som disse er en oplevelse man ikk skal gå glip af :)
Member
Sep 25 2010 05:57pm
Quote (FamousDK @ Sep 26 2010 12:53am)
Nemlig der var jo også snak om at danmark skulle have lov at kunne få 2 hold i CL

Men som man siger hjemme kampe mod hold som disse er en oplevelse man ikk skal gå glip af :)

Det får vi også mulighed for hvis vi skubber Finland eller Island(kan sgu ikke huske hvem af dem) af pinden på point tavlen.

- Det er helt sikkert! bare lidt ærgeligt at jeg er den eneste af dem jeg normalt står med (12-15 gutter) som ikke kan komme med til Barcelona :(
Member
Sep 25 2010 06:01pm
Quote (Provo2100 @ Sep 25 2010 11:57pm)
Det får vi også mulighed for hvis vi skubber Finland eller Island(kan sgu ikke huske hvem af dem) af pinden på point tavlen.

- Det er helt sikkert! bare lidt ærgeligt at jeg er den eneste af dem jeg normalt står med (12-15 gutter) som ikke kan komme med til Barcelona :(

http://www.youtube.com/watch?v=1vckRarJIHk

Det her klip er så smukt

Brøndby - barcalona Kampens resultat 1-2

Men ja kender også det med ens Venner står og skal afsted men man har ingen penge selv :)
Member
Sep 25 2010 06:09pm

Sådan her kom det frem
Sorry for 2 x Post :)

This post was edited by FamousDK on Sep 25 2010 06:14pm
Member
Sep 25 2010 06:26pm
Quote (FamousDK @ Sep 26 2010 01:01am)
http://www.youtube.com/watch?v=1vckRarJIHk

Det her klip er så smukt

Brøndby - barcalona Kampens resultat 1-2

Men ja kender også det med ens Venner står og skal afsted men man har ingen penge selv :)

Ja det sgu slet ikke dårligt! Den kan FCK forhåbentlig slå d.2 November ;)

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften! Håber sgu de stiller med stærkeste, det plejer de også når det er CL.
Member
Sep 25 2010 06:27pm
Quote (Provo2100 @ Sep 26 2010 12:26am)
Ja det sgu slet ikke dårligt! Den kan FCK forhåbentlig slå d.2 November ;)

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften! Håber sgu de stiller med stærkeste, det plejer de også når det er CL.

Tvivler jeg stort på vil ske :)
Member
Sep 25 2010 06:31pm
Quote (FamousDK @ Sep 26 2010 01:27am)
Tvivler jeg stort på vil ske :)

Kommer helt an på hvordan de klare sig mod Rubin og hvordan det går for FCK mod Pana, men de plejer altid at stille med stærkeste når det er CL, selv mod de små hold.

- Og de har haft problemer med nogle "underdogs" hold de sidste par sæsoner, så det skulle slet ikke undre mig. :)
Member
Sep 25 2010 06:36pm
Quote (Provo2100 @ Sep 26 2010 12:31am)
Kommer helt an på hvordan de klare sig mod Rubin og hvordan det går for FCK mod Pana, men de plejer altid at stille med stærkeste når det er CL, selv mod de små hold.

- Og de har haft problemer med nogle "underdogs" hold de sidste par sæsoner, så det skulle slet ikke undre mig. :)

i har ikke alt for godt styr på jeres tifo arbejde
i fejler virkelig meget i dem og det er tydeligt på dem :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev13233343536482Next
Add Reply New Topic New Poll