Quote (FamousDK @ Sep 26 2010 12:42am)
Alle danskere skal håbe på Fck
uanset hvad. Vi skal have gang i dansk fodbold jo længere et dansk hold kommer i Champions league jo bedre og så mener jeg det ligemeget hvilken klub man holder med
Men ja fck er opsat på denne kamp som du siger
Og bare husk tilbage fra dengang med Brøndby - Barcalona 1-2 blev kampen
fordi holdet er tændt op på sådan en kamp
hvor barca vil møde op og mene det her er en sikker sejr så det tager det med ro
Det vil jeg meget gerne give dig 100% ret i, selvom vi har været uenige om nogle ting angående vores danske hold

"nothing personal"
Jeg holder da også med BIF, AAB, OB osv... Hvis de spiller EPL/CL, det handler om at Danmark skal skubbe Finland og co. af pinden, så vi kan få op til 2 hold i CL hvert år.
- Ja jeg husker også FCK og AAB få nogle gode resultater igennem CL for nogle år siden.
Bla. FCK 1-0 Man Utd og FCK 3-1 Celtic, som begge to er meget vigtige for klubbens historie osv...
Hvis De danske hold kan fortsætte de her resultater når de spiller i andre lande rundt omkring i Europa, så vil det give Dansk fodbold en hel ny form for liv og interesse fra udlandende, samt give adgang til flere hold i CL.
- Jeg havde sgu ikke råd til at rejse til Barcelona og se udekampen desværre... Havde ude og hjemmekampenes datoer været byttet om, så ville jeg godt kunne nå og se begge live, men jeg må bare nøjes med hjemme kampen, som jeg også ser rigtig meget frem til