Quote (Provo2100 @ 19 Nov 2010 13:22)
Vinteren var kun sjov dengang man gik i flyverdragt og havde snotter ud af næsen 24/7.
- Nu er det bare en neder tid, som skal overstås, dog bringer den Julen og Nytår, som helt klart er toppen.
Jeg synes om både sommer og vinteren.
- det er da hyggeligt at gemme sig i sin dynejakke.