d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev131323334355001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 19 2010 03:20am
Quote (Serria @ 19 Nov 2010 10:05)
Det er fredag, og det sner desværre :(


Ja, hurra.. det sner.. og det er koldtn Nogen der skal med til Red Warszawa i aften på teh rock ?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 19 2010 06:22am
Vinteren var kun sjov dengang man gik i flyverdragt og havde snotter ud af næsen 24/7.
- Nu er det bare en neder tid, som skal overstås, dog bringer den Julen og Nytår, som helt klart er toppen.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Nov 19 2010 06:38am
Quote (Provo2100 @ 19 Nov 2010 13:22)
Vinteren var kun sjov dengang man gik i flyverdragt og havde snotter ud af næsen 24/7.
- Nu er det bare en neder tid, som skal overstås, dog bringer den Julen og Nytår, som helt klart er toppen.


Jeg synes om både sommer og vinteren.
- det er da hyggeligt at gemme sig i sin dynejakke.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 19 2010 06:40am
Quote (ZwiX @ Nov 19 2010 01:38pm)
Jeg synes om både sommer og vinteren.
- det er da hyggeligt at gemme sig i sin dynejakke.


Jeg er ikke specielt meget fan af vinteren, udover at det kan være en god tid med kæresten.
- Ellers er det bare julen, som er hyggelig og så selvfølgelig nytår
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 19 2010 06:53am
Quote (ZwiX @ Nov 19 2010 12:38pm)
Jeg synes om både sommer og vinteren.
- det er da hyggeligt at gemme sig i sin dynejakke.


Så vil jeg hellere vade rundt i badebukser med et håndklæde over skulderen, i det varme sand :D
Vinteren er hyggelig, men lidt for deprimerende og trist det meste af tiden.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 19 2010 07:03am
Quote (xz-master @ Nov 19 2010 02:53pm)
Så vil jeg hellere vade rundt i badebukser med et håndklæde over skulderen, i det varme sand :D
Vinteren er hyggelig, men lidt for deprimerende og trist det meste af tiden.


Kan varmt anbefale en tur til Kos :thumbsup:

smutter derned til slutningen af august næste år ^^ Gal et lækkert sted,
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 19 2010 07:04am
Nice så fik vi den danske chat tilbage var :)

Hvordan har folk det :) ?

This post was edited by TheStreetMan on Nov 19 2010 07:07am
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 19 2010 07:10am
Quote (TheStreetMan @ Nov 19 2010 02:04pm)
Nice så fik vi den danske chat tilbage var :)

Hvordan har folk det :) ?


Ja det er lækkert.
- "Vi" har det fint, eller det vil sige "jeg" har det fint ihvertfald, chiller lidt atm, hva for du selv tiden til og gå med? :)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 19 2010 07:12am
Quote (Provo2100 @ Nov 19 2010 03:10pm)
Ja det er lækkert.
- "Vi" har det fint, eller det vil sige "jeg" har det fint ihvertfald, chiller lidt atm, hva for du selv tiden til og gå med? :)


Arbejde og sån :) , bare trist det sner udenfor :lol:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 19 2010 07:15am
Quote (TheStreetMan @ Nov 19 2010 02:12pm)
Arbejde og sån :) , bare trist det sner udenfor :lol:


Ahh, arbejd arbejd ^_^
- Ja jeg er heller ikke den vilde fan af sneen selv :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev131323334355001Next
Closed New Topic New Poll