Quote (TheStreetMan @ Feb 5 2010 08:36pm)
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
eow glem den der "perker vs rocker" krig seriøst,
for at være ærlig ikk, perkerne ville tabe den til vær en tid mod rockerne okay?
for et år siden var det mig der sagde "hallo fuck de der rocker, de kan bare kom"
nu ? huhu, man skal ikk fuck med de der okay, de laver ikk sjov.
ved ikke engang hvorfor jeg sagde det, de syge nok, de køre en fed stil, og det nogen flinke mennesker seriøst.
jeg bor i nordvest nu btw.
køre min egen stil seriøst,
fuck alt det der "perker" , seriøst jeg skammer mig over jeg har kaldt mig selv det seriøst,
men det min mening, seriøst du må tænk hvad du vil li nu ikk, men om nogen år du vil forstå mig (hvis du ikk allerde gør nu)
jeg/vi er blevet fuckin ældre nu, der ikk mere det der "perkere",
det spild af tid for at sige det lige ud.
du sir du går rundt i lunden nu ikk ?,
så må du kende onur, ham kurderen,
prøv spørg ham om hvad han synes om det der "perker vs rocker"
så skal du se en syg mening han os har om det.
har det lidt på samme måde

er lidt ligeglad.
men hør, forskellen på perkere og rockere er, perkerne kommer fra lande i krig. de skyder uden grund.
kan du ikke huske de store fra pladsen for et par år siden var på staden for at skyde "markrellen"

det må du sikkert ha hørt i medierne.
der snakkede de nemlig om der havde været skyderi, godt nok ikke om hvem det var.
men altså
de store fra pladsen tog ud på staden gennempløkkede hele pusherstreet for at nakke ham markrellen det eneste de ramte var 2 uskyldige, og så kørte de igen.
med maskinegevær og Gun

rockere er ikke ligeså hardcore i den forstand de skal have en grund for at slå folk ihjel, eller maltraktere dem
This post was edited by Tol_lunatick on Feb 6 2010 04:20am