d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1303132333460Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 23 2011 07:41am
Og så var der den om blondinen, der skrev sin første bog.

Med titlen : Lær At Læse For Alle.


Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 23 2011 07:58am
2 skamlæber taler sammen.

Den ene : Tror du, vi skal have kød eller gummi i dag ?

Den anden : Er du tosset, det er jo fredag. Vi skal ha sliiiiiiiiiiik !
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Aug 23 2011 08:30am
Quote (EnTeK @ 23 Aug 2011 15:58)
2 skamlæber taler sammen.

Den ene :  Tror du, vi skal have kød eller gummi i dag ?

Den anden : Er du tosset, det er jo fredag. Vi skal ha sliiiiiiiiiiik !


loool
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Aug 23 2011 03:12pm
Det var to sygeplejerske der mødtes på hospitals-gangen, den ene af sygeplejerskene havde et stort glas fyldt med sperm i hånden.

Så spørger den ene: -Hvad det er for noget du har der?

- Jo, siger den anden, - det er bare en blondine der har været til udpumpning...!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 23 2011 06:26pm
Alle børnene gik glade ud til minkfarmen. Undtagen Else, det var hende de skulle pelse.
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Aug 23 2011 09:27pm
grinte ikke, smilte MEN jeg synes den er god!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 24 2011 03:03am
Hun til ham : Når vi bliver gift, vil jeg dele alle dine sorger og bekymringer med dig,

ham : Jamen, jeg har ingen sorger og bekymringer.

Hun : Jeg sagde, NÅR vi er blevet gift
Member
Posts: 13,269
Joined: Sep 21 2007
Gold: 0.00
Aug 24 2011 04:08am
Quote (EnTeK @ Aug 24 2011 09:03am)
Hun til ham : Når vi bliver gift, vil jeg dele alle dine sorger og bekymringer med dig,

ham : Jamen, jeg har ingen sorger og bekymringer.

Hun : Jeg sagde, NÅR vi er blevet gift


Hmmmm.....Finder du dine jokes i se & hør ......?
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 24 2011 05:49am
Den ene dreng til den anden : Min far kan banke din far!

Den anden dreng : Det er da ikke noget, det kan min mor også.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 24 2011 07:42am
Der var engang tre drenge der blærede sig med, hvis far der kunne holde vejet i længst tid!

Den første dreng : Min far har sprunget fra 5 metervippen og holdt vejret i 5 minutter!

Den anden dreng : Det er da ikke noget, min far har sprunget fra 10 metervippen og holdt veejret i 10 minutter!

Den tredje dreng : Det er da ingenting, min far har sprunget fra Storebæltsbroen, og han er ikke kommet op endnu!
Go Back To Dansk Topic List
Prev1303132333460Next
Add Reply New Topic New Poll