d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev130313233345001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2010 04:15pm
Quote (Znuggle @ Nov 19 2010 12:13am)
Unexpected
[Onixpected]


:rofl:

Nu jeg med
Member
Posts: 2,322
Joined: May 9 2007
Gold: 9,250.00
Nov 18 2010 04:15pm
Quote (Molle_fkk @ 18 Nov 2010 23:14)
Den der store sten ting hedder Onyx, og hvis du siger det lyder det næsten som om du siger "That was unexpected"

Det noget så morsomt.


Onix ;) men jeg ser stadig ikke det sjove i det.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 18 2010 04:17pm
Quote (Sin @ Nov 18 2010 11:15pm)
Onix ;) men jeg ser stadig ikke det sjove i det.


Yeps, min Pokemon viden er ynkelig :P Tjae, den er heller ikke specielt god, men der er nogle af dem der er ret awesome ^_^
Member
Posts: 2,322
Joined: May 9 2007
Gold: 9,250.00
Nov 18 2010 04:19pm
Quote (Molle_fkk @ 18 Nov 2010 23:17)
Yeps, min Pokemon viden er ynkelig :P Tjae, den er heller ikke specielt god, men der er nogle af dem der er ret awesome ^_^


heh måske, synes der er ret mange rundt omkring, kan næppe huske nogle af dem :P
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 18 2010 04:21pm
Quote (Sin @ Nov 18 2010 11:19pm)
heh måske, synes der er ret mange rundt omkring, kan næppe huske nogle af dem :P


Der var en der havde dem allesammen i sit photo gallery på et tidspunkt, der var nogle fede imellem. Han har desværre fjernet dem :(
Member
Posts: 2,322
Joined: May 9 2007
Gold: 9,250.00
Nov 18 2010 04:27pm
Godnat guys ;) sov godt.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2010 05:01pm
Quote (Sin @ Nov 19 2010 12:27am)
Godnat guys ;) sov godt.


Hvorfor har jeg ikke set dig før?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Nov 18 2010 05:09pm
Quote (LegionOfAngels @ 19 Nov 2010 00:01)
Hvorfor har jeg ikke set dig før?


Posts: 1,521
Joined: May 9 2007.

Godnat alle zusammen.
Member
Posts: 83,128
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Nov 19 2010 12:44am
Godmorgen folkens, så er det fredag
Retired Moderator
Posts: 21,480
Joined: Dec 3 2005
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Nov 19 2010 02:05am
Det er fredag, og det sner desværre :(
Go Back To Dansk Topic List
Prev130313233345001Next
Closed New Topic New Poll