Quote (Indfangelses @ Apr 15 2011 09:56pm)
Narhj.. Kan slet ikke forstå hvad der er så sjovt ved at side foran smader kassen og glo 90 mins af foldbold?

Yder mine rettigheder + keder mig ^^
Lige som alle andre har jeg lov til at poste her og sige min mening

Selvfølgelig har du det og du har fuldt ud ret til og holde din menning, dog kan jeg ikke se pointen, for så har du da en helt masse andre tråde du skal igennem også, nu du er igang.

Quote (Uartig @ Apr 15 2011 09:57pm)
Ja jeg nævnte det bare fordi jeg vidste sådan en som dig ville sige det hvis jeg ikke havde sagt det, men alligevel bruger du det igen igen igen igen..
sådan er det jo

Du lyder, som en rigtig havnearbejder lige nu, det var da så vildt. Bliv nu lidt ældre og skær navlestrengen fra din mor af, okay?
Synes altid du begynder og blive så ked, når man ikke siger, at Real er verdensbedste osv.. osv.. samtidig kan du ikke sige særlig meget positivt om Barca, som rent faktisk har gjort det MEGET bedre end Real de sidste 3 år. og også ligger foran Real i ligaen, glemte du vist også?
Quote (LegionOfAngels @ Apr 15 2011 09:59pm)
Når der ikke er liv i den officielle danske chat, så må jeg vel skrive et andet sted? xD
keder mig sååååå vildt meget og Donor forum er også dødt -.-
Fair nok, jeg har da heller ikke noget imod det. meeeen altså samtalen kan ret hurtigt gå død, i sådan her tråd, hvis du ikke interessere dig, for det vi snakker om.