d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev12930313233167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 6 2012 02:40pm
Quote (JVL @ 6 Jun 2012 21:35)
Monk er awesome hvis man har 2x LOH weapons :D



Fandt lige en 900 loh, 720 dps 1 hånds våben igår :P
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 6 2012 03:17pm
Ikke dårligt :P Med socket også?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 6 2012 03:21pm
Quote (JVL @ 6 Jun 2012 22:17)
Ikke dårligt :P Med socket også?


Ingen huller desværre.
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 7 2012 02:41am
Quote (JelleDK @ Jun 6 2012 03:47pm)
http://img823.imageshack.us/img823/7551/statsyy.jpg
Hvad synes i om min DH so far ?


Slet ingen, som vil kommentere min DH ? :(

Quote (Whyred @ Jun 6 2012 10:21pm)
Ingen huller desværre.


Prøv du at gå op til tandlægen og sig det ;)
Tror godt han vil lave nogle huller til dig så :)

This post was edited by JelleDK on Jun 7 2012 02:42am
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 7 2012 03:40am
De har fixet AH, så gems og craft mats kan blive solgt og købt igen..
De har fixet act skipping.. Så man ikke kan bugge sig til en act, hvis man ikke har klaret de quest der skal til..
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 7 2012 04:31am
Quote (JelleDK @ Jun 7 2012 09:40am)
De har fixet AH, så gems og craft mats kan blive solgt og købt igen..
De har fixet act skipping.. Så man ikke kan bugge sig til en act, hvis man ikke har klaret de quest der skal til..


det er så kun ah som er fixet ..
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 7 2012 05:15am
Quote (Bjerre @ Jun 7 2012 11:31am)
det er så kun ah som er fixet ..


Så er det næste patch de fixer act bugging..
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.16
Jun 7 2012 06:02am
Quote (JelleDK @ Jun 7 2012 12:15pm)
Så er det næste patch de fixer act bugging..


Så kan jeg lige nå at booste mig til lvl 60 ;)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 7 2012 07:30am
Quote (berens @ 7 Jun 2012 13:02)
Så kan jeg lige nå at booste mig til lvl 60 ;)


ja man burde nok få lavet en lvl 60 af alle classes inden men meh boosting er så død kedeligt så orker det ikke ;)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 7 2012 09:05am
Quote (Slave @ 7 Jun 2012 14:30)
ja man burde nok få lavet en lvl 60 af alle classes inden men meh boosting er så død kedeligt så orker det ikke ;)



Har tænkt på det samme, men nej, man orker det nærmest ikke.

Så er 1.02 live: http://eu.battle.net/d3/en/blog/5077622/Patch_102b_Now_Live-07_06_2012#blog
Go Back To Dansk Topic List
Prev12930313233167Next
Add Reply New Topic New Poll