d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1293031323360Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 22 2011 07:03am
Ekspedienten i grøntafdelingen gik ind til chefen.

Ekspedienten : Der står en kælling derude, der vil købe en halv grapefrugt!

I det samme vender han sig om og ser, at kunden er fulgt bagefter

Ekspedienten : fortsætter : Og denne nydelige unge dame vil gerne købe den anden halvdel...
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 22 2011 09:53am
En mand til en anden : Jeg så mig i spejlet til morgen, og nu har jeg meldt mig i et motionscenter.
Det ser simpelthen for træls ud med de tynde arme til min store tissemand...
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 22 2011 11:09am
problemer i kongehuset, efter indførelsen af de nye EU regler.

Må der ikke længere være franske pølser i danske dåser.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Aug 22 2011 05:24pm
Quote (paxelsen @ 13 Jun 2011 12:15)
Fire mænd er ude at spille golf. Den ene af dem skal pludselig tilbage til klubhuset for at hente noget.

Mens de andre venter på ham udspiller der sig følgende samtale:

Første mand: Min søn er entreprenør og tjener så mange penge, at han forærede én af sine venner en Strandvejsvilla.

Anden mand: Min søn ejer en bilforretning, der går så strygende, at Han gav én af sine venner en gratis BMW forleden.

Tredje mand: Min søn er børsmægler og har så stor succes, at han netop har betænkt én af sine venner med en fed aktiepost.

Da den fjerde mand vender tilbage, spørger de andre ham, hvordan det går med hans søn.

Fjerde mand:Går og går. Min søn er bøsse og det er jeg ærligt talt ikke særlig vild med.

Men han må være god til det, for han fik både en strandvejsvilla, en ny BMW og en fed aktiepost af sine sidste tre kærester...



-.-
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 23 2011 03:07am
En århusianer kom til hovedstaden i sin splinternye bil og blev stoppet at en flok betjente for et rutinechek.
Da de fandt ud af at manden var fra Århus ville de tage lidt gas på ham.
Der blev derfor tegnet en cirkel på fortorvet som århusianeren fik besked på at han skulle holde sig inden for ellers ville han få alvorlige problemer.
En af betjentene gik derefter hen og sparkede hårdt til den ene dør.
Da de vendte sig om for at se århusianerens reaktion stod han bare og grinte.
Det kunne de ikke rigtig bruge til noget så de begyndte at sparke løs, men hver gang de kiggede på ham grinte han mere og mere.
Da alt efterhånden var smadret på bilen for den ene betjent hen til århusianeren.

Og skreg ind i hovedet på ham : Hvad fanden står du og griner ad ?

Århusianern : Jo, hver gang I kigger væk hopper jeg ud af cirkelen....
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 23 2011 03:12am
Quote (EnTeK @ Aug 23 2011 11:07am)
En århusianer kom til hovedstaden i sin splinternye bil og blev stoppet at en flok betjente for et rutinechek.
Da de fandt ud af at manden var fra Århus ville de tage lidt gas på ham.
Der blev derfor tegnet en cirkel på fortorvet som århusianeren fik besked på at han skulle holde sig inden for ellers ville han få alvorlige problemer.
En af betjentene gik derefter hen og sparkede hårdt til den ene dør.
Da de vendte sig om for at se århusianerens reaktion stod han bare og grinte.
Det kunne de ikke rigtig bruge til noget så de begyndte at sparke løs, men hver gang de kiggede på ham grinte han mere og mere.
Da alt efterhånden var smadret på bilen for den ene betjent hen til århusianeren.

Og skreg ind i hovedet på ham : Hvad fanden står du og griner ad ?

Århusianern : Jo, hver gang I kigger væk hopper jeg ud af cirkelen....


lololol xDD
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 23 2011 03:48am
Gamle fru Rasmussen kom en dag ind til sin læge

Fru Rasmussen : Åh, jeg er så ked af det.

Lægen : Hvad der var i vejen.

Fru Rasmussen : Det er ikke mig der noget i vejen med, men min mand

Lægen : Hvad han fejler ders mand

Fru Rasmussen : Han var blevet noget slap her på det sidste. Er der ikke noget, de kan gøre ved det ?

Lægen : Jeg må desværre skuffe dem Fru Rasmussen, det findes der vist ikke noget middel i mod

Fru Rasmussen begyndte at græde. Og lægen fik meget ondt af Fru Rasmussen.

Lægen : Jeg vil foreslå at de bruger en agurk.

Fru Rasmussen : Det måtte hun lige tænke over, og gik så.

5 uger senere mødte lægen igen fru Rasmussen.

Lægen : Hvordan gik det Fru Rasmussen

Fru Rasmussen : Åh jo, jeg bruger agurken i 3 uger, og køber så en ny.
Og i den 4 uge, får manden den med på madpakken. For fisse skal han sgu ha
Member
Posts: 13,269
Joined: Sep 21 2007
Gold: 0.00
Aug 23 2011 06:21am
Quote (EnTeK @ Aug 23 2011 09:07am)
En århusianer kom til hovedstaden i sin splinternye bil og blev stoppet at en flok betjente for et rutinechek.
Da de fandt ud af at manden var fra Århus ville de tage lidt gas på ham.
Der blev derfor tegnet en cirkel på fortorvet som århusianeren fik besked på at han skulle holde sig inden for ellers ville han få alvorlige problemer.
En af betjentene gik derefter hen og sparkede hårdt til den ene dør.
Da de vendte sig om for at se århusianerens reaktion stod han bare og grinte.
Det kunne de ikke rigtig bruge til noget så de begyndte at sparke løs, men hver gang de kiggede på ham grinte han mere og mere.
Da alt efterhånden var smadret på bilen for den ene betjent hen til århusianeren.

Og skreg ind i hovedet på ham : Hvad fanden står du og griner ad ?

Århusianern : Jo, hver gang I kigger væk hopper jeg ud af cirkelen....


:rofl:
Member
Posts: 13,269
Joined: Sep 21 2007
Gold: 0.00
Aug 23 2011 06:22am
Quote (EnTeK @ Aug 23 2011 09:48am)
Gamle fru Rasmussen kom en dag ind til sin læge

Fru Rasmussen : Åh, jeg er så ked af det.

Lægen : Hvad der var i vejen.

Fru Rasmussen : Det er ikke mig der noget i vejen med, men min mand

Lægen : Hvad han fejler ders mand

Fru Rasmussen : Han var blevet noget slap her på det sidste. Er der ikke noget, de kan gøre ved det ?

Lægen : Jeg må desværre skuffe dem Fru Rasmussen, det findes der vist ikke noget middel i mod

Fru Rasmussen begyndte at græde. Og lægen fik meget ondt af Fru Rasmussen.

Lægen : Jeg vil foreslå at de bruger en agurk.

Fru Rasmussen : Det måtte hun lige tænke over, og gik så.

5 uger senere mødte lægen igen fru Rasmussen.

Lægen : Hvordan gik det Fru Rasmussen

Fru Rasmussen : Åh jo, jeg bruger agurken i 3 uger, og køber så en ny.
Og i den 4 uge, får manden den med på madpakken. For fisse skal han sgu ha


:thumbsup:
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Aug 23 2011 06:35am
Quote (EnTeK @ 22 Aug 2011 19:09)
problemer i  kongehuset, efter indførelsen af de nye EU regler.

Må der ikke længere være franske pølser i danske dåser.


den kunne jeg godt lide! :chicken:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1293031323360Next
Add Reply New Topic New Poll