d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev129303132335001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2010 03:56pm
Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 11:52pm)
Det ser sådan ud.. det kan selfølgelig også være en drøm, men jeg går ud fra at den er åben igen..
Tillad mig at sige undskyld hvis folk har set sig sure på mig over jeg ikke bryder mig om fodbold.. Jeg går i seng og i må sove godt..

ps, husk på:

We are Anonymous, We are Legion!


But'but i am legion :cry:
Member
Posts: 83,123
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Nov 18 2010 03:58pm
Quote (xz-master @ 18 Nov 2010 22:56)
Burde virkelig lukke Jsp og skride i seng..
Laver folk?


Jeg chiller bare lidt, smutter også i seng her om lidt ;)
Member
Posts: 2,322
Joined: May 9 2007
Gold: 9,250.00
Nov 18 2010 03:59pm
Godaften boys in da' hood :hello:
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 18 2010 04:00pm
8-16 i morgen :cry:

Nåh, skrider i seng.. laterz
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 04:01pm
Quote (LegionOfAngels @ 18 Nov 2010 23:56)
But'but i am legion :cry:


Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Nov 18 2010 04:01pm
Quote (xz-master @ Nov 18 2010 11:56pm)
Burde virkelig lukke Jsp og skride i seng..
Laver folk?


Ligger og slapper af foran tv'et, inden arbejdet kalder..
Så gå dog i seng ? :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2010 04:12pm
Quote (MrLennon @ Nov 19 2010 12:01am)
http://fc09.deviantart.net/fs47/f/2009/245/e/9/Onixpected_by_wolfclan14.png


Jeg forstår den ikke??
Member
Posts: 2,322
Joined: May 9 2007
Gold: 9,250.00
Nov 18 2010 04:13pm
Quote (LegionOfAngels @ 18 Nov 2010 23:12)
Jeg forstår den ikke??


Hellere ikke jeg, jeg har godt set en masse af dem rundt omkring men forstår godt nok ikke mening med dem.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 18 2010 04:13pm
Quote (LegionOfAngels @ 18 Nov 2010 23:12)
Jeg forstår den ikke??


Unexpected
[Onixpected]

Det er lydudtalen af de to ord der ligger sig op af hinanden, og det er der vist nok nogen som synes er sjovt.

This post was edited by Znuggle on Nov 18 2010 04:14pm
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 18 2010 04:14pm
Quote (LegionOfAngels @ Nov 18 2010 11:12pm)
Jeg forstår den ikke??


Den der store sten ting hedder Onix, og hvis du siger det lyder det næsten som om du siger "That was unexpected"

Det noget så morsomt.

This post was edited by Molle_fkk on Nov 18 2010 04:14pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev129303132335001Next
Closed New Topic New Poll