d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Srp - Skiferie
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 10.00
Dec 15 2013 12:26pm
hvis du ikke er på faldrebet til at dumpe og virkelig ikke har brug for den SRP til at opveje din gennemsnit, så kan du sagtens tage på ferie. Du kan altid søge alt den litteratur du skal bruge inden du tager på ferie, og så bruge den sidste uge af SRP-skrivningen på opgaven.. Folk går alt for meget op i SRP og som mange andre har sagt, så skal man alligevel ikke bruge sin eksamensbevis fra gymnasiet om 3-4 år. Så længe du ikke er ved at dumpe pga. et 4-tal fra SRP, og du naturligvis ikke skal bruge et ustyrligt højt snit på at komme ind på din videregående uddannelse, så tag du bare på ferie.

Mit tip er dog, at søge litteratur, og hvis du er naturvidenskabelig, som jeg var, så få styr på dine forsøg inden du tager afsted.

God ferie :santa:
Member
Gold: 4,234.00
Dec 18 2013 10:21pm
Quote (EnTeK @ Dec 10 2013 04:34pm)
Her er min erfaring. 

Dem der går mest op i fester og ferie er dem der får det dårligste udbytte af en ungdomsuddannelse. Men de får oftest en plads forrest i kontanthjælps køen.

Da du allerede har besluttede dig for at tage på ferie,  er der kun tilbage at sige god ferie  :) 

:love:  :santa:

Gik i byen godt 3 gange om ugen i gym og fik over 10 i gennemsnit.

Skrev hoveddelen af min srp paa 2 dage, men havde allerede al empiri og litteratur, og har ingen problemer med skriveblokade. Jeg fik 10.

Der var nogle, som tog paa ferie og ligeledes fik gode karakterer. Generelt krævet det dog høj disciplin, og du ved fra starten hvilke elever kan overskue det, og hville ikke kan. Tænk på at din srp tæller mere end al det arbejde du har lavet på 3 år i VØ.

This post was edited by Lot2 on Dec 18 2013 10:28pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll