d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Lige Set Zeitgeist Addendum
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 3,440.83
Jun 2 2013 09:56am
Quote (Monze @ Jun 2 2013 05:40pm)
Og det samme kan man sige om dig. Du er bare pigesur fordi du tror din måde at tænke på er den eneste rigtige.

Det er 100% sikkert at uanset hvor mange af dine teorier man modbeviser så vil du aldrig skifte mening. Derfor er der ingen der gider gøre et forsøg. Vi har skam også vores holdninger, men det er tydeligt at hvis man ikke mener det samme som dig så er man sheeps der er uvidende og hvad du nu eller kan finde på af fornemme gloser.

Du er simpelthen så frelst at det er til at brække sig over..

det er ham der kommer herind og siger vi er idioter fordi vi tror på en video han engang har set eller hørt?? ingen af os har set den video eller ved hva fanden han snakker om.. måske han skulle svare på der topic handler om istedet for bare at slynge lort ud

der er aldrig nogen herinde som har modbevist noget som helst, i kommer kun med jeres ignorante indstiller om at det hele er en teori. jeg har spurgt 5 gange nu om hvor i for jeres information fra men det vil i ik svare på, for 100 % ingen af jer har studeret emnet ordenligt, lige foruden lazy

i kan jo starte med at debunke det jeg har skrevet i topic indtil videre, så hvis mig da at jeg er forkert på den så skal jeg nok godtage det

Member
Gold: 253,169.00
Jun 2 2013 10:04am
Quote (lulzz @ 2 Jun 2013 17:56)
det er ham der kommer herind og siger vi er idioter fordi vi tror på en video han engang har set eller hørt?? ingen af os har set den video eller ved hva fanden han snakker om.. måske han skulle svare på der topic handler om istedet for bare at slynge lort ud

der er aldrig nogen herinde som har modbevist noget som helst, i kommer kun med jeres ignorante indstiller om at det hele er en teori. jeg har spurgt 5 gange nu om hvor i for jeres information fra men det vil i ik svare på, for 100 % ingen af jer har studeret emnet ordenligt, lige foruden lazy

i kan jo starte med at debunke det jeg har skrevet i topic indtil videre, så hvis mig da at jeg er forkert på den så skal jeg nok godtage det

Mig bekendt gjorde du præcist det samme..

Quote (lulzz @ 1 Jun 2013 17:45)
det er pga folk som dig denne verden er fucking hjernedød, tak skal du ha

gå du ind og se noget mere tv -.-

lazy bare glem det :D i told you, ignorante fjolser herinde, og btw, du er ik forvirret du har fuldstændig ret i det du siger. det skal du ik lade nogen gøre dig i tvivl om

Du kan ALTID finde beviser der understøtter en påstand, men kigger du også på den anden side efter beviser der modsiger påstanden?

Det handler overhovedet ikke om at vi skal komme med beviser for hvorfor du er forkert på den eller ej. Personligt gider jeg ikke bruge tiden på det for som sagt så vil du aldrig godtage kilderne/beviserne da du har 100% ret og alle os der ikke deler din overbevisning får lige en sviner med på vejen.

Member
Gold: 10.75
Jun 2 2013 10:11am
Bevis jeg tager fejl... Hold kæft så dumt.
Member
Jun 2 2013 10:18am
[QUOTE=Monze,Jun 2 2013 06:04pm]Mig bekendt gjorde du præcist det samme..[/QUOTE

forstår du ikke hva det er jeg mener ??? HAN har set en video, som han så antager at vi alle sammen har set, og vi er nogle idioter for at tro på den video, som vi aldrig har set eller hørt om, og som jeg allerede kan høre er noget bullshit

[QUOTE=Monze,Jun 2 2013 06:04pm]Du kan ALTID finde beviser der understøtter en påstand, men kigger du også på den anden side efter beviser der modsiger påstanden?

Det handler overhovedet ikke om at vi skal komme med beviser for hvorfor du er forkert på den eller ej. Personligt gider jeg ikke bruge tiden på det for som sagt så vil du aldrig godtage kilderne/beviserne da du har 100% ret og alle os der ikke deler din overbevisning får lige en sviner med på vejen.[/QUOTE]

ja det gør jeg i stor grad.. jeg ser jævnligt videoer som jeg nemt kan gennemskue er fake, størstedelen af den research jeg laver stoler jeg ik en skid på.. der er bare for mange ting der er bevist efterhånden, og når du har set 1000 videoer er der bare nogle ting i 1001 som giver mere mening end for en som ser sin første video

hvem er du og fortælle mig hvad jeg godtager og ikke godtager ? det ved du ikke en skid om.. det er en dårlig undskyldning for ikke at fortælle du ik har lavet det mindste research overhovedet

og btw. hvorfor tror i jeg siger at kun 60 % af zeitgeist er sandt ? fordi noget er bevist og andet er debunked, det er sådan det fungere med research

This post was edited by lulzz on Jun 2 2013 10:23am
Member
Gold: 253,169.00
Jun 2 2013 10:23am
[QUOTE=lulzz,2 Jun 2013 18:18][QUOTE=Monze,Jun 2 2013 06:04pm]Mig bekendt gjorde du præcist det samme..[/QUOTE

forstår du ikke hva det er jeg mener ??? HAN har set en video, som han så antager at vi alle sammen har set, og vi er nogle idioter for at tro på den video, som vi aldrig har set eller hørt om, og som jeg allerede kan høre er noget bullshit

[QUOTE=Monze,Jun 2 2013 06:04pm]Du kan ALTID finde beviser der understøtter en påstand, men kigger du også på den anden side efter beviser der modsiger påstanden?

Det handler overhovedet ikke om at vi skal komme med beviser for hvorfor du er forkert på den eller ej. Personligt gider jeg ikke bruge tiden på det for som sagt så vil du aldrig godtage kilderne/beviserne da du har 100% ret og alle os der ikke deler din overbevisning får lige en sviner med på vejen.[/QUOTE]

ja det gør jeg i stor grad.. jeg ser jævnligt videoer som jeg nemt kan gennemskue er fake, størstedelen af den research jeg laver stoler jeg ik en skid på.. der er bare for mange ting der er bevist efterhånden, og når du har set 1000 videoer er der bare nogle ting i 1001 som giver mere mening end for en som ser sin første video

hvem er du og fortælle mig hvad jeg godtager og ikke godtager ? det ved du ikke en skid om.. det er en dårlig undskyldning for ikke at fortælle du ik har lavet det mindste research overhovedet[/QUOTE]

DU har set en masse videoer og derfor er alle andre ignoranter der gør verden til et fandens sted at leve..

Bare glem det du skifter som sagt aldrig mening og gider ikke forsøge at "bevise" noget for dig blot fordi du har en anden holdning. Det er jo helt tydeligt på den måde du reagerer på og fred være med det, men hvor ville det bare være dejligt hvis du ville holde den for dig selv. Det er ligesom religiøse fanatikere der forsøger at omvende os ikke-troende". Hav dog din mening for dig selv, vi gider ikke høre den.

This post was edited by Monze on Jun 2 2013 10:24am
Member
Jun 2 2013 10:53am
ja skal vi ikke bare læne os tilbage og se ww3 smadre vores planet og gøre den mer korrupt end den er nu

håber seriøst i laver noget research en dag istedet for den der forudindstillet arrogance til emnet, jeg er stadig 100 % sikker på ingen af jer har lavet nogen ordenlig research inu, ellers ville i have noget bedre at komme med

det er alt jeg beder om, for vores alles fremtid. oplys jer selv!!!

This post was edited by lulzz on Jun 2 2013 10:54am
Member
Gold: 5.00
Jun 2 2013 12:25pm
hahahaha
Member
Gold: 69,664.61
Jun 2 2013 12:57pm
Quote (lulzz @ Jun 2 2013 05:53pm)
ja skal vi ikke bare læne os tilbage og se ww3 smadre vores planet og gøre den mer korrupt end den er nu

håber seriøst i laver noget research en dag istedet for den der forudindstillet arrogance til emnet, jeg er stadig 100 % sikker på ingen af jer har lavet nogen ordenlig research inu, ellers ville i have noget bedre at komme med

det er alt jeg beder om, for vores alles fremtid. oplys jer selv!!!

Ja da. Det her redder da helt sikkert verden fra ww3. GJ lulzz.
Member
Gold: 20.00
Jun 3 2013 01:32am
Så den her doku i biffen med min søster. Den fortæller nogenlunde den sandhed, som f.eks. ligger bag finanskrisen.

Dunno hvad det har med den samtale i har gang i, men den er interessant
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 3 2013 09:08am

VÅGN NU OP! ILLUMINATI ER OVER OS!
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll