Quote (lulzz @ 2 Jun 2013 17:56)
det er ham der kommer herind og siger vi er idioter fordi vi tror på en video han engang har set eller hørt?? ingen af os har set den video eller ved hva fanden han snakker om.. måske han skulle svare på der topic handler om istedet for bare at slynge lort ud
der er aldrig nogen herinde som har modbevist noget som helst, i kommer kun med jeres ignorante indstiller om at det hele er en teori. jeg har spurgt 5 gange nu om hvor i for jeres information fra men det vil i ik svare på, for 100 % ingen af jer har studeret emnet ordenligt, lige foruden lazy
i kan jo starte med at debunke det jeg har skrevet i topic indtil videre, så hvis mig da at jeg er forkert på den så skal jeg nok godtage det
Mig bekendt gjorde du præcist det samme..
Quote (lulzz @ 1 Jun 2013 17:45)
det er pga folk som dig denne verden er fucking hjernedød, tak skal du ha
gå du ind og se noget mere tv -.-
lazy bare glem det

i told you, ignorante fjolser herinde, og btw, du er ik forvirret du har fuldstændig ret i det du siger. det skal du ik lade nogen gøre dig i tvivl om
Du kan ALTID finde beviser der understøtter en påstand, men kigger du også på den anden side efter beviser der modsiger påstanden?
Det handler overhovedet ikke om at vi skal komme med beviser for hvorfor du er forkert på den eller ej. Personligt gider jeg ikke bruge tiden på det for som sagt så vil du aldrig godtage kilderne/beviserne da du har 100% ret og alle os der ikke deler din overbevisning får lige en sviner med på vejen.