Quote (PoD_Clan @ May 29 2013 12:37pm)
Er blevet så fandens træt af alle der hater på mig så her er lidt af min historie hvorfor jeg begyndte at skrive alt det jeg gjorde..
Så i mener altså at jeg ikke kan få et job hvor jeg skal passe andre menneskers børn, når det er den vej jeg gerne vil videre?
Jeg har ikke haft det nemt, jeg har haft 14 Skoleskift PGA mine forædre, boet på 2 Forskellige opholdssteder, Plejefamilie i 1½ år, stukket af hjemmefra over 10 gange på grund af problemer med min far..
Alligevel bestod jeg min 9'Klasse og er på vej videre, nu har jeg fået det arbejde som pædagog medhjælper hvilket viser om det er noget for mig, Jeg tager i søværnet når jeg bliver 18 jeg gør alt for at få nogen gode uddanelser..
Jeg har haft en far som har tævet min mor lige siden jeg var 4 år gammel, da jeg fyldte 11 begyndte jeg at stå op for mig selv og selv tog slagsmålene mod min far. . .
Min far har været blæst på alle mulige stoffer, (Stesolid) (Metadon) (Hash) Osv osv osv
Jeg har prøvet og holde min usle liv ud samtidig med at jeg har prøvet at finde et sted jeg kunne komme ud med de ting der skete til mennesker jeg ikke kender, så jeg kunne holde det ud, hvilket ikke hjalp ekstremt meget da jeg er blevet svinet til på forummet.
Nu er min far ude af "Stoffer" og jeg har et nogenlunde forhold til ham, udover han er grunden til jeg bor på opholdssted.
Alligevel har jeg været i stand til at holde mit liv ud nogenlunde og har faktisk gennemført det mål jeg havde tænkt mig, En pædagog medhjælper "Praktik plads" i 6 måneder hvor jeg får en super løn.
Nu har jeg endelig fået hvad jeg har ledt efter, hvis i selv kan stå og svine mig til nu, ja så er der noget jeg har lært og det er det ikke er mig der er "Syg i hoved" osv osv som i nu kalder mig. .
Har prøvet ikke at skrive til alle jeres skide negative opslag men nu syntes jeg sgu i havde brug for at vide hele min historie på en gang..
wtf det er da fedt du bryder den sociale arv

rigtig god stil og ja kan godt høre du har haft dit og tænke på
har selv en far der slog min mor da jeg var lille.. men det har bare resulteret i at han ikke skal spørge mig om noget
snakker næsten ikke med ham selvom han stadig bor sammen med min mor
men hold stilen så skal du nok blive til noget (mere end de bumser der rotter sig sammen mod dig og ikke tør gå imod flokken

og nu får jeg sikkert en sviner fra de samme tabere
This post was edited by MischaDK on May 29 2013 09:33am