d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bombeangreb I Boston Usa
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 20.00
Apr 15 2013 05:32pm
Quote (MischaDK @ Apr 16 2013 01:31am)
kunne ikke være mere enig ! :)

Cool! Men smutter i seng nu. Godnat du!
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 15 2013 05:33pm
Quote (exiter_dk @ Apr 16 2013 12:32am)
Cool! Men smutter i seng nu. Godnat du!

ja godnat og tak for diskutionen hehe
Member
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 15 2013 05:34pm
Quote (exiter_dk @ 16 Apr 2013 00:04)
Følger kun en vej! Den sande vej!

XD
Member
Gold: 20,797.00
Apr 15 2013 05:44pm
En trist baggrund :(

Men et helt igennem underholdende topic
Member
Gold: 33,314.00
Apr 15 2013 06:02pm
Quote (MischaDK @ 15 Apr 2013 23:37)
ja så siger vi det :) autonome klaphat ;)

kan du slet ikke se det er rigtigt det der bliver sagt i sidste video ? for så er du sku da ikke for klog :) det er jo blevet bevist ^^

se nu lige sidste video og kald mig nazist igen :) for den har du da tydeligvis ikke set

gellerup, tingbjerg,vollsmose,sandholm lejeren.. se det dog i øjnene at de laver deres egne små samfund og ikke vil Danskerne en skid!

de brænder massevis af børnehaver af pga de ikke må få en ungdomsklub ? ja somom der bliver råd til det når i futter pengene af ! snotdumme perker!

og ja der er igen forskel på en flygtning og en perker :) en perker er en der vil lave rav i den og ikke sætter pris på hvad han er kommet til!

så perkere findes skam :) om man vil det eller ej ;) og er stadig ikke racist/nazist nej

og hvis det gør mig til racist i dine øjne så er jeg sku det :) det rager mig en papand

og var det en amerikaner eller svensker der ikke opførte sig ordentlig her jamen så er det fandme ud gæster/flygtninge skal bare indordne sig efter landets regler og ikke lave det om..

så kan de tage tilbage til det pis de kom fra

Danmark var dejligt sådan skulle det helst være/blive igen

der er ikke penge nok i statskassen + der ikke er arbejde til den danske befolkning.. aligevel skal vi have folk ind i landet og hjælpe dem.. men hvad med vi hjalp os selv først ?

der er mange arbejdsløse men grænserne er åbne + der har aldrig været så meget kriminalitet som nu

pengene bliver brændt af uden der kommer nye i det kan ikke gå op jo.

du er virkelig tabt og burde hentes af den blå vogn

Member
Apr 15 2013 06:17pm
Quote (Slave @ Apr 16 2013 01:02am)
du er virkelig tabt og burde hentes af den blå vogn

så kom da med noget istedet for og lange ud efter mig på sådan en barnlig måde

hva synes du og hvorfor ? lad mig høre

This post was edited by MischaDK on Apr 15 2013 06:18pm
Retired Moderator
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Apr 15 2013 06:22pm
Er træt af at høre på dit proganda pis MischaDK, hvis du får muligheden skal det hurtigt handle om udlændingepolitikken. Du har INGEN idéer om hvem der står bag angrebene (hvis det overhovedet er angreb), dine forhastede konklusioner er så til grin som de holdninger du prøver at komme til livs.
Member
Apr 15 2013 06:24pm
Quote (Serria @ Apr 16 2013 01:22am)
Er træt af at høre på dit proganda pis MischaDK, hvis du får muligheden skal det hurtigt handle om udlændingepolitikken. Du har INGEN idéer om hvem der står bag angrebene (hvis det overhovedet er angreb), dine forhastede konklusioner er så til grin som de holdninger du prøver at komme til livs.

hvad snakker du om din tegning !? vil da skide på om du synes det er propeganda! du kan sku da selv kigge efter! hvor fanden har jeg snakket om hvem der stod bag hvilke angreb din tegning!

så drop dit fucking internet smartass pis!

vil skide på om du er trusted eller hvad fanden du er for du er en tegning og høre på

hvornår fanden har jeg snakket om nogen angreb ?

det passer alt det jeg siger og ellers så kom udenfor og se hvordan verden hænger sammen din internet klaphat!

og hvordan fanden er det propeganda ?! det vil jeg da også gerne lige høre når du har så meget styr på alting

du tror du har styr på lortet men du har lort på styret din klaphat

følg nu lidt med før du begynder på din anti et eller andet pis din geek

og ja nu lyder jeg smart men typer som dig får mit pis i kog der var ikke ord for hvad jeg ville sige til sådan en som dig der kommer med sådan noget pis og sige

prøv du og sig til en i byen at du er træt af og høre på hans pis... nej vel ? sådan skal man så heller ikke gøre bare fordi man er sikret bag sin skærm

og er langt de fleste terrorister ikke stærkt religiøse ??? så hold din kæft lukket tak

kæmmer ikke alle over en kam som du får det til og lyde som... hvis en hvid er terrorist skal han da have samme tur som en farvet!

This post was edited by MischaDK on Apr 15 2013 06:31pm
Retired Moderator
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Apr 15 2013 06:30pm
Quote (MischaDK @ 16 Apr 2013 02:24)
hvad snakker du om din tegning !? vil da skide på om du synes det er propeganda! du kan sku da selv kigge efter! hvor fanden har jeg snakket om hvem der stod bag hvilke angreb din tegning!

så drop dit fucking internet smartass pis!

vil skide på om du er trusted eller hvad fanden du er for du er en tegning og høre på

hvornår fanden har jeg snakket om nogen angreb ?

det passer alt det jeg siger og ellers så kom udenfor og se hvordan verden hænger sammen din internet klaphat!

og hvordan fanden er det propeganda ?! det vil jeg da også gerne lige høre når du har så meget styr på alting

du tror du har styr på lortet men du har lort på styret din klaphat

Ah, jeg troede vi snakkede om det topic handlede om; bombeangrebet i Boston. Jeg blev også helt forvirret med alt dit propaganda og de dér Mogens Glistrup videoer om muhammedaner, så kan jeg sku da godt se jeg er helt væk på den.
Member
Apr 15 2013 06:31pm
Quote (Serria @ Apr 16 2013 01:30am)
Ah, jeg troede vi snakkede om det topic handlede om; bombeangrebet i Boston. Jeg blev også helt forvirret med alt dit propaganda og de dér Mogens Glistrup videoer om muhammedaner, så kan jeg sku da godt se jeg er helt væk på den.

ja ok lev du bare vidre i din wow verden!

og hvis du snakker angreb så hold dig da væk fra mig og exiters diskution ?

This post was edited by MischaDK on Apr 15 2013 06:34pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll