Quote (MischaDK @ 9 Apr 2013 00:08)
er ikke god til og formulere mig på tekst lad mig sige det sådan men det med og kæmme alle over en kam som du sagde er fordi der er mange der ødelægger det for andre.
og det er da for dumt! lad os få dem ind der gerne vil have et andet liv og være med til og bygge landet op! dem der vil komme og nasse osv de skal ikke være her!
Den mest interessante løsning, jeg har set, var den LA fremførte for år tilbage: "Åbne grænser, lukkede kasser". På den ene side er den ikke særlig solidarisk; man ville kræve, at beviste deres "værd" (sorry, jeg mangler lige et bedre, mindre nedgørende ord) før de var berettiget til kontanthjælp af forskellig art. På den anden side slipper vi for de uønskede samfundsnassere, som der unægteligt findes. Mit problem med den løsning er, at jeg synes en arabisk kvinde, der ikke ønsker at arbejde er præcis lige så lidt værd som et etnisk dansk kvinde, der ikke vil, og den er der ikke mange, der er enig i.
btw har jeg da 3 kammerater jeg ser næsten dagligt som er udlændinge ? de kender også min mening og kan godt følge mig
Det har nu altså ingenting med sagen at gøre. Som allerede nævnt har jeg ikke kaldt dig for en racist, hvis det er der, du vil hen.
men vil da også give dig ret i jeg fatter hat mht og holde en skrive debat for kan ikke formulere mig rigtigt

Øvelse gør mester, mester.

men jeg har min mening (som jeg håber MANGE andre deler med mig) og i to har jeres
Som sagt så er DF Danmarks næstestørste parti ifølge sidste meningsmåling, så du kan roligt sove i aften.

Jeg vil gerne høre fra nogle flere personer! Det er altid spændende.
edit:
Quote (IAcid @ 9 Apr 2013 00:23)
Religion er jo ikke nogen race
Det er vel nærmere diskrimination?
http://da.wikipedia.org/wiki/Racisme
Quote (Wikipedia)
I Danmark er trusler, forhånelse og nedværdigelse på grund af race, hudfarve, national eller etnisk oprindelse, tro eller seksuel orientering omfattet af Straffelovens § 266b. Paragraffen kaldes populært "racismeparagraffen", og det bruges af og til som argument for, at kritik af religiøse grupperinger er racisme.
This post was edited by Grandebedte on Apr 8 2013 04:25pm