Quote (Hore_to_the_t @ 15 Jan 2013 15:12)
har slet ik tabt mig endnu..
De ting i siger holder ikke -,-
1. Er det muligt at tabe 5 kg på ca. 2 uger? Ja, sagtens
2. Hvordan? Træn rigtigt, og spis sundt og varieret.
3. Hvad skal jeg spise ? En masse grøntsager, magert kød som kalkun og kylling. Drop sovsen. Lad vær med kun at spise de 3 store hovedmåltider, men spis hele tiden små snacks som en lille skål grøntsager, lidt frugt, grovkiks, knækbrød. Drik en masse vand
4. Vil det kun være væske eller også fedt? Det kommer an på hvordan du træner.
5. Hvordan kan man smide fedt af fra ansigtet ? kinderne etc. : Det sker helt af sig selv når du taber omkring 5-10 kg. De kommer også an på hvor store dine kinder er
6. Skal jeg forbrænde mange flere kalorier end jeg indtager for at tabe mig? Ikke nødvendigvis. hvis du spiser de RIGTIGE kalorier, kan det godt betale sig. Men du må ikke overspise.
7. Hvad skal fedtprocenten ligge på, for at kunne få sixpack? En normal og "god" sixpack ligger på de omkring 9%.
8. Hvilken øvelse er bedst for at tabe sig hurtigst muligt? Fitness centeret er et godt sted at starte. Løb nogle korte, men hurtige ture, og lav INTERVALLER, det er det, som virker. En masse intervaller. Find 4-5 maskiner du kan lide og brug 10 på hver med få pauser. efter 10 min laver du 10mavebøjninger 10 armbøjninger og 10 ryg. Og så videre til næste maskine i 10 min. Sørg for at du ikke vælger ryg mave eller arme i de 4-5 maskiner.
9. Løbebånd eller crosstrainer? Kommer an på hvad du gerne vil træne, men jeg vil KLART anbefale LØBEBÅND. Igen, korte ture på omkring 4-6 km, hvor du ved hver 500. meter løber med 22km/t, og så falder ned til 12 km/t i 1 km. På den måde skal du løbe 6 km, med 4 intervaller bliver det vidst til.
10. seriøst topic yes
This post was edited by mhgpwner on Jan 15 2013 09:25am