Quote (Zinaroth @ Oct 16 2012 08:52pm)
Mediators og ejerne af denne side kører alt meget striks.
De har love de håndhæver også selvom de tit ikke giverr mening i den givne situation.
Der er ofte en masse brugere der bliver straffet uden grund og nogle gang skulle man tro at det bare var power hungry teenagers der sad og styrede det.
I det virkelige liv, hvis staten i enhver form, politi eller justits, laver en fejl, eller en af dens ansatte gør, er staten også fuldt erstatningsansvarlig.
Hvilket vil sige at hvis der er en person på denne side der er blevet moderator, så må det være af dem der styrer siden, ergo er det deres ansvar.
Fair nok der er en wild one engang imellem, men hvis du spørger mig er Paul eller enhver anden medejer eller medansvarlig for denne side derved også ansvarlig for at folk får deres FG tilbage.
Så må Paul fandeme selv ind og generere nogle FG og overføre dem, 20.000fg kan på ingen måde ødelægge økonomien, og hvis de 20.000fg der er mistet aldrig kom nogen vejne går det lige op.
Hvis d2jsp og dens admins virkelig skal være så faste regelryttere selv når regler virker MOD brugerne i stedet for FOR brugerne, så ville det også passe dem at tage ansvaret på deres skulder i sådanne tilfælde.
Medmindre de virkelige er fucking ligeglade, hvilket det tit godt kan virke som.
Jeg kender intet til denne sag men det er bare mine 2 cent omkring det hele.
Har tit oplevet at blive behandlet af helvede til af admins og mediators så jeg giver ikke en skid for dem, men det betyder ikke de alle er nogle røvhuller.
Håber det her kommer til at ende godt for dig.

hehe jo tak

forskellen på d2jsp og den virkelige verden er at i den virkelige verden kan man have en forsikring :b
det har man desværre ikke på d2jsp. Hvis man har mistet sine FG, så er det bare sur røv.
Desværre for mig, er det bare sur røv.
Det ville aldrig ske at jeg fik de 20.000 fg tilbage fra D2jsp - desværre.
jeg har selv dummet mig at stole på en mediator, men altså - Trade safe, use a mediator.... HMM!
/e
Quote (Monze @ Oct 16 2012 08:56pm)
Jeg synes nu altid jeg er blevet mere end retfærdigt behandlet af staff her på siden. Jeg har ikke en finger at skulle sætte på noget som helst.
Når det så er sagt så kan jeg heller ikke se logikken i at dine fg ikke bliver ført tilbage. Det siger sig selv at dette aldrig ville gå i almindelige tilfælde, men her hvor en trusted har scammet dem og d2jsp har sagt god for ham mener jeg der burde blive gjort en undtagelse.
Var han trusted da han scammede dig eller bare en førhenværende trusted?
Han var Mediator tagged
This post was edited by eLmasten on Oct 16 2012 01:59pm