d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Orb!
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 771.00
Aug 24 2012 11:31am
Quote (Headshot @ 22 Aug 2012 21:35)
Nej det tvivler jeg på han vil.. Hvis han en dag står uden fg, så ville han nok også have mistet de 2500 som han brugte på orb.
Så vil da sige at det er en slags investering, at han har købt det i stedet for at tabe/miste dem.
Når jeg siger en slags investering mener jeg at selvfølgelig kan han ikke hæve dem igen, men han får automatisk mere trust fra størstedelen af alle users herinde, samt ser det bare meget federe ud med rainbow orb.

Jeg har ALDRIG fortrudt at jeg har købt mit rainbow orb, mine yt slots eller friend slots - synes de har været det hele værd :-) Selvfølgelig tænker alle ikke på samme måde som mig, men jeg er godt tilfreds med mine "investeringer" :-)

Jeg er da helt enig. Men der er da tidspunkter hvor jeg har stået og manglet fg, og hellere ville have haft de 2500fg end en farve til mit navn
Member
Gold: 20.00
Aug 25 2012 01:54am
Quote (Headshot @ Aug 22 2012 09:35pm)
Nej det tvivler jeg på han vil.. Hvis han en dag står uden fg, så ville han nok også have mistet de 2500 som han brugte på orb.
Så vil da sige at det er en slags investering, at han har købt det i stedet for at tabe/miste dem.
Når jeg siger en slags investering mener jeg at selvfølgelig kan han ikke hæve dem igen, men han får automatisk mere trust fra størstedelen af alle users herinde, samt ser det bare meget federe ud med rainbow orb.

Jeg har ALDRIG fortrudt at jeg har købt mit rainbow orb, mine yt slots eller friend slots - synes de har været det hele værd :-) Selvfølgelig tænker alle ikke på samme måde som mig, men jeg er godt tilfreds med mine "investeringer" :-)

enig
Member
Gold: 7,525.26
Aug 25 2012 01:59am
Quote (eLmasten @ 25 Aug 2012 08:54)
enig

Det bygger på den forudantagelse at man har mere at tabe ved at snyde, end folk der ikke har postet fg i deres profil. Det kan dog let misbruges. Det kan det i øvrigt lige så længe folk har den indtagne holdning at troværdighed kan købes for penge.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll