d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev12345616Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 19 2012 06:18am
Jaja, du er så sej.
Har du flere af dine historier? eller er det kun for seje folk som dig?
Må jeg ikke være medlem af din seje-klub? PLSSSSSSSSSS
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Aug 19 2012 06:20am
Vildt alligevel, at du anser det for at være politiet der gør noget galt. Hvad sker der for en del unge nu til dags? T_T

Quote (LazyDazy @ Aug 19 2012 09:38am)
Det var sgu da hjernedødt.


Quote (LazyDazy @ Aug 19 2012 10:15am)
100 km/t, shit det er hjernedødt.
Du risikere dig selv, men ikke mindst andre uskyldige livs i fare.
Folk, som dig, har jeg ingenting til overfor.. Bliv nu voksen, og tænk på andre end dig selv.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 19 2012 07:26am
man må ikke have en scooter som kan køre 80 km/t men man må gerne have en motorcykel som kan køre 300 :D

synes det skulle være okay at en scooter kunne køre hurtigt og at det skulle være okay at side 2 på en scooter, så længe begge har styrthjelm.

Så længe man holder fart grænserne.. så hvis man kørte på landet, kunne man godt køre 80, men inde i byen skulle man holde sig lavt nede.

biler må jo også kun køre op til max 130, selvom de KAN køre 200+

Hmm.. evt gøre så kørekort til scooter var dyrt, evt 2000kr og man så fik klip/fra taget sit kørekort hvis man ikke overholdte reglerne.
i stedet for at det koster 100kr og prøverne er total ez..

- anyways, er lidt ligeglad.. maaange år siden jeg kørte :D
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Aug 19 2012 07:41am
Et ord;

Idiot.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 19 2012 07:50am
hold kæft et fjols
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 19 2012 07:50am
Quote (eLmasten @ Aug 19 2012 03:26pm)
man må ikke have en scooter som kan køre 80 km/t men man må gerne have en motorcykel som kan køre 300 :D

synes det skulle være okay at en scooter kunne køre hurtigt og at det skulle være okay at side 2 på en scooter, så længe begge har styrthjelm.

Så længe man holder fart grænserne.. så hvis man kørte på landet, kunne man godt køre 80, men inde i byen skulle man holde sig lavt nede.

biler må jo også kun køre op til max 130, selvom de KAN køre 200+

Hmm.. evt gøre så kørekort til scooter var dyrt, evt 2000kr og man så fik klip/fra taget sit kørekort hvis man ikke overholdte reglerne.
i stedet for at det koster 100kr og prøverne er total ez..

- anyways, er lidt ligeglad.. maaange år siden jeg kørte :D


kan ik helt huske mc kort reglerne men får at have kørekort til en stor maskine som kører 300 skal du være 25 og have x års erfaring med lille mc eller noget i den stil. man er voksen og man har fået erfaring.. man har ingen af delene som 16 årig på en knallert

flere af mine venner har fede mc's men jeg tør sku ik købe en. både for mit eget og andres menneskers livs skyld. jeg er stadig for meget en drengerøv og jeg ved at jeg ville give den fuld gas for lige at se hvad den kunne

den med at man kunne køre hurtigre nogle steder frek.s på landet, det ville være fint, men så har man bare problemet med at så det lovligt at tune sin knallert til 80 og hvor mange af de 16-17 årige tror du ville køre 30-50 inde i byen på en der kan køre 80? det ville jo være en dødsfælde for cyklister og fodgængere

de kunne evt lave det sådan at man startet med at tage 1 kort til en knallert 30/35. så efter 1 år kan man tage en extra prøve eller whatever og få kort til en 40-45. og på den måde sørger for at folk er uddanede nok og har erfaring. tvinge dem til at se en masse uheldige episoder med familier der har mistet deres kære eller noget som kan give dem noget respekt osv

This post was edited by lulzz on Aug 19 2012 07:54am
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 19 2012 07:55am
Quote (eLmasten @ 19 Aug 2012 14:26)
man må ikke have en scooter som kan køre 80 km/t men man må gerne have en motorcykel som kan køre 300 :D

synes det skulle være okay at en scooter kunne køre hurtigt og at det skulle være okay at side 2 på en scooter, så længe begge har styrthjelm.

Så længe man holder fart grænserne.. så hvis man kørte på landet, kunne man godt køre 80, men inde i byen skulle man holde sig lavt nede.

biler må jo også kun køre op til max 130, selvom de KAN køre 200+

Hmm.. evt gøre så kørekort til scooter var dyrt, evt 2000kr og man så fik klip/fra taget sit kørekort hvis man ikke overholdte reglerne.
i stedet for at det koster 100kr og prøverne er total ez..

- anyways, er lidt ligeglad.. maaange år siden jeg kørte :D


Forde har man en kanllert der kan køre 80 så køre man 80 også på små stiger hvor folk går og børn leger, og man har sikkert ikke et kørekort og har ingen ide om hvordan reglerne i trafikken er.
har man en motorcykel der kan køre 300, så er det forde man har haft kørekort til en lille maskine i 3år + inden man kunne få kortet til den store og man kender på det tidspunkt traffik reglerne, og man ligger ikke og køre med fuld fart på en cykelsti..

This post was edited by Slave on Aug 19 2012 07:56am
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 19 2012 08:01am
:Rofl:
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Aug 19 2012 08:08am
Quote (lulzz @ 19 Aug 2012 15:50)
kan ik helt huske mc kort reglerne men får at have kørekort til en stor maskine som kører 300 skal du være 25 og have x års erfaring med lille mc eller noget i den stil. man er voksen og man har fået erfaring.. man har ingen af delene som 16 årig på en knallert

flere af mine venner har fede mc's men jeg tør sku ik købe en. både for mit eget og andres menneskers livs skyld. jeg er stadig for meget en drengerøv og jeg ved at jeg ville give den fuld gas for lige at se hvad den kunne

den med at man kunne køre hurtigre nogle steder frek.s på landet, det ville være fint, men så har man bare problemet med at så det lovligt at tune sin knallert til 80 og hvor mange af de 16-17 årige tror du ville køre 30-50 inde i byen på en der kan køre 80? det ville jo være en dødsfælde for cyklister og fodgængere

de kunne evt lave det sådan at man startet med at tage 1 kort til en knallert 30/35. så efter 1 år kan man tage en extra prøve eller whatever og få kort til en 40-45. og på den måde sørger for at folk er uddanede nok og har erfaring.tvinge dem til at se en masse uheldige episoder med familier der har mistet deres kære eller noget som kan give dem noget respekt osv


This post was edited by franek on Aug 19 2012 08:09am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 19 2012 09:38am
Det var da en latterlig holdning at have, men sådan er det jo med en hårdfyr16. Og hvorfor skriver du overhovedet en lang roman om det herinde på et gaming forum?
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345616Next
Add Reply New Topic New Poll