Quote (felixx1 @ Aug 10 2012 12:01pm)
problemet med alle er at de ikke tør og gør det jeg har gjort derfor de siger det er dumt og bla bla
Så vi tør ikke gøre hvad du har gjort?
Hvem fanden har ikke brugt en sjat på Raffle da man lige var startet? Efterhånden finder man ud af (Hold kæft det var dumt)
26. juni 2011 15:35:23 Butik -995.00 (1,002.00 -> 7.00) to Forum Bank (by Forum Bank) Bought 199 Lottery Ticket(s)
1. juli 2011 11:23:57 Butik -100.00 (102.00 -> 2.00) to Forum Bank (by Forum Bank) Bought 20 Lottery Ticket(s)
5. november 2011 03:34:22 Butik -215.00 (3,218.00 -> 3,003.00) to Forum Bank (by Forum Bank) Bought 43 Lottery Ticket(s)
5. november 2011 05:31:07 Butik -500.00 (4,503.00 -> 4,003.00) to Forum Bank (by Forum Bank) Bought 100 Lottery Ticket(s)