d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 3k Fg Spent På Raffle!! > 604 Nr
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,362
Joined: Jun 12 2007
Gold: 0.00
Aug 10 2012 05:01am
problemet med alle er at de ikke tør og gør det jeg har gjort derfor de siger det er dumt og bla bla
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Aug 10 2012 05:16am
Quote (felixx1 @ Aug 10 2012 12:01pm)
problemet med alle er at de ikke tør og gør det jeg har gjort derfor de siger det er dumt og bla bla


Så vi tør ikke gøre hvad du har gjort?
Hvem fanden har ikke brugt en sjat på Raffle da man lige var startet? Efterhånden finder man ud af (Hold kæft det var dumt)

26. juni 2011 15:35:23 Butik -995.00 (1,002.00 -> 7.00) to Forum Bank (by Forum Bank) Bought 199 Lottery Ticket(s)

1. juli 2011 11:23:57 Butik -100.00 (102.00 -> 2.00) to Forum Bank (by Forum Bank) Bought 20 Lottery Ticket(s)

5. november 2011 03:34:22 Butik -215.00 (3,218.00 -> 3,003.00) to Forum Bank (by Forum Bank) Bought 43 Lottery Ticket(s)

5. november 2011 05:31:07 Butik -500.00 (4,503.00 -> 4,003.00) to Forum Bank (by Forum Bank) Bought 100 Lottery Ticket(s)

Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Aug 10 2012 05:20am
Quote (felixx1 @ Aug 10 2012 12:01pm)
problemet med alle er at de ikke tør og gør det jeg har gjort derfor de siger det er dumt og bla bla


Der er ingen med bare lidt sans for matematisk logik, der er dumme nok til det du har gjort.
Det har ikke noget med ''du tør ikke'' at gøre.

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 10 2012 05:23am
Quote (felixx1 @ Aug 10 2012 01:01pm)
problemet med alle er at de ikke tør og gør det jeg har gjort derfor de siger det er dumt og bla bla


Jeg har spenderet over 15000 fg på Raffle, så det da noget lort og fyre af :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Aug 10 2012 05:28am
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 10 2012 05:36am
Quote (TheAngel @ 10 Aug 2012 13:23)
Jeg har spenderet over 15000 fg på Raffle, så det da noget lort og fyre af :)


raffle er nok den største scammer på jsp

har scammet mig for 5k <_<
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Aug 10 2012 06:19am
Quote (IAcid @ Aug 10 2012 12:36pm)
raffle er nok den største scammer på jsp

har scammet mig for 5k  <_<


haha :D tror også jeg har brugt omkring 3-4k i alt xD
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 10 2012 06:35am
Quote (felixx1 @ 10 Aug 2012 12:01)
problemet med alle er at de ikke tør og gør det jeg har gjort derfor de siger det er dumt og bla bla


problemet er du ikke forstår chancerne

med dine 3000fg fik du 0.7% chance for at vinde første premie puljen som nok var omkring de 25000 fg

lad os sige du havde spillet all in i poker

50% chance for at fordoble til 6000
25% chance for at vinde 12000
12.5% chance for at vinde 24000

12.5% vs 0.7%.. hmm lad os se havd du kunne vinde i poker med samme chance som du havde i raffel

6.25% chance for 48000
3.125% chance for 96000
1.5625% chance for 192000
0.78 % chance for 384000fg

Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Aug 10 2012 09:12am
Quote (Slave @ Aug 10 2012 01:35pm)
problemet er du ikke forstår chancerne

med dine 3000fg fik du 0.7% chance for at vinde første premie puljen som nok var omkring de 25000 fg

lad os sige du havde spillet all in i poker

50% chance for at fordoble til 6000
25% chance for at vinde 12000
12.5% chance for at vinde 24000

12.5% vs 0.7%.. hmm lad os se havd du kunne vinde i poker med samme chance som du havde i raffel

6.25% chance for 48000
3.125% chance for 96000
1.5625% chance for 192000
0.78 % chance for 384000fg


Epic matematik.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 10 2012 09:35am
Quote (Sunshines @ 10 Aug 2012 13:28)
http://farm5.staticflickr.com/4053/4459353701_826a3c120d.jpg


HAHAHAH

Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll