d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dem Asians > Lol
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Aug 7 2012 05:25am
Hvad snakker i om?

Pr. indbygger har Danmark vundet flere medaljer.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 7 2012 06:42am
Quote (Tigerss @ Aug 7 2012 06:55am)
Hvad snakker i om?

Pr. indbygger har Danmark vundet flere medaljer.


YEAH!! curling, herrehåndbold og kuglestød!!!
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 7 2012 07:04am
Quote (Lot2 @ 7 Aug 2012 01:28)
Det er jo vejen frem

Der er en grund til at de er gode, og det er ikke fordi at de har små øjne



At presse sine børn til at gøre deres bedste? Tror du de gør det for at ødelægge deres liv, eller måske fordi at alternativet er at arbejde for det en pakke kiks koster om dagen?

Tror du at hvis børnene bliver OL deltagere og får berømmelse og penge, at deres liv er ødelagt? Ja, det er hårdt. Ja, det kræver dedikation. Men nej, det ødelægger på ingen måde deres liv.


Hvor mange af de børn der lider i 16 år tror du der bliver berømte og vinder guld ved ol 1/10000 ? 1/100000 ?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 8 2012 06:11am
Quote (HansDenSvans @ Aug 6 2012 04:32pm)
Mia. er den korrekte forkortelse for milliarder. Mil. kan forstås som millions på engelsk


true.

men det vel alm. viden at der er 1.3 mia. i Kina? det ved alle da.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 8 2012 06:13am
Quote (eLmasten @ 8 Aug 2012 14:11)
true.

men det vel alm. viden at der er 1.3 mia. i Kina? det ved alle da.


kina har lager af folk

This post was edited by IAcid on Aug 8 2012 06:13am
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Aug 8 2012 06:54am
Quote (Lot2 @ Aug 7 2012 02:28am)


Det er jo vejen frem

At presse sine børn til at gøre deres bedste? Tror du de gør det for at ødelægge deres liv, eller måske fordi at alternativet er at arbejde for det en pakke kiks koster om dagen?

Tror du at hvis børnene bliver OL deltagere og får berømmelse og penge, at deres liv er ødelagt? Ja, det er hårdt. Ja, det kræver dedikation. Men nej, det ødelægger på ingen måde deres liv.


Det ødelægger deres ret til selv, at bestemme og beslutte, hvad de vil med deres liv.

- De har intet valg, hvis deres forældre ønsker, at de skal være top professionelle atleter. Så ja, de gør det for, at ære deres nation, samt familie. Det vil sige, at der er andre mennesker, som har taget deres livs største beslutning om, hvad de skal bruge deres liv på - og ikke dem selv!

... Jeg ville ikke ligefrem kalde dette, for vejen frem.


Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll