d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Pro User > Jajajajajajaja
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 5 2012 09:35am
Min nabo er udviklingshæmmet og har fået et safri duo flip, jeg er ved at gå helt i spånerne!!
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 09:37am
Quote (MrLennon @ 5 Aug 2012 16:35)
Min nabo er udviklingshæmmet og har fået et safri duo flip, jeg er ved at gå helt i spånerne!!


Lær det! :D
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 09:39am
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 10:43)


Øh, og det tror du ikke jeg ved? prøv at læs hvad jeg skrev igen.

btw, rip pod clan
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 5 2012 09:41am
Quote (Krisnord @ Aug 5 2012 11:09am)
Øh, og det tror du ikke jeg ved? prøv at læs hvad jeg skrev igen.

btw, rip pod clan


Quote (Krisnord @ Aug 4 2012 11:25am)
fedt..
men tror han har haft en jsp før..

men har i hørt om ham der boobs BG?

han spillede poker til 1,5mil også blev keylogged, recoverede sin keylogged acc og lavede en multi og sendte alle (multien havde næsten samme navn, lol) også blev han disabled.

GG


Lær det!
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 09:47am
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 17:39)
Øh, og det tror du ikke jeg ved? prøv at læs hvad jeg skrev igen.

btw, rip pod clan


åbenbart ikke når du ikke engang kan stave hans navn rigtigt

This post was edited by IAcid on Aug 5 2012 09:50am
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 5 2012 09:52am
Quote (IAcid @ Aug 5 2012 11:17am)
åbenbart ikke når du ikke engang kan stave hans navn rigtigt


Lad os nu ikke starte en ligegyldig fight over at han har stavet forkert, du er obv mad over at han stavede forkert, og han tog fejl ja, lad os nu alle være nøgne og danse i ring til bongo musik :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 09:53am
Quote (MrLennon @ 5 Aug 2012 17:52)
Lad os nu ikke starte en ligegyldig fight over at han har stavet forkert, du er obv mad over at han stavede forkert, og han tog fejl ja, lad os nu alle være nøgne og danse i ring til bongo musik :)


er du stadig skæv ?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 5 2012 09:55am
Quote (IAcid @ Aug 5 2012 11:23am)
er du stadig skæv ?


definer "Stadig" skæv.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 09:56am
Quote (MrLennon @ 5 Aug 2012 17:55)
definer "Stadig" skæv.


du postede for nogle dage siden i nyeste indkøb en pizza og 100g gallar
går du fra du har været skæv lige siden ?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 5 2012 09:58am
Quote (IAcid @ Aug 5 2012 11:26am)
du postede for nogle dage siden i nyeste indkøb en pizza og 100g gallar
går du fra du har været skæv lige siden ?


ja, jeg skal faktisk på staden om små 20 min, har lige afsat det sidste idag :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll