d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Træning > Gid Lyd ^^
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 04:42am
Quote (Done @ 5 Aug 2012 12:35)
Wow we got a bad ass over here... Hvordan bliver man så bad ass som jer trolls? pls tell me :P


det er svært men man starter med at få scammer tag og komme med den værste historie også ændrer man sit avatar til tupac så man ser orli syg ud
når det er gjort skal du også lige have et welcher tag og derefter tilføjer du så mange venner med scammer tag som overhoved muligt
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 5 2012 05:05am
Quote (IAcid @ Aug 5 2012 11:42am)
det er svært men man starter med at få scammer tag og komme med den værste historie også ændrer man sit avatar til tupac så man ser orli syg ud
når det er gjort skal du også lige have et welcher tag og derefter tilføjer du så mange venner med scammer tag som overhoved muligt


xD
Member
Posts: 4,390
Joined: Jun 3 2011
Gold: 3,346.50
Aug 5 2012 05:37am
Quote (IAcid @ Aug 5 2012 12:42pm)
det er svært men man starter med at få scammer tag og komme med den værste historie også ændrer man sit avatar til tupac så man ser orli syg ud
når det er gjort skal du også lige have et welcher tag og derefter tilføjer du så mange venner med scammer tag som overhoved muligt


haha :P
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Aug 5 2012 05:50am
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 12:42)
det er svært men man starter med at få scammer tag og komme med den værste historie også ændrer man sit avatar til tupac så man ser orli syg ud
når det er gjort skal du også lige have et welcher tag og derefter tilføjer du så mange venner med scammer tag som overhoved muligt


Jeg har også hørt noget om at man skal have en baggrundshistorie med fængsel, hårdestoffer og analsex...
så done du er jo godt på vej..
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 5 2012 06:11am
Det godt i ved så meget om livet, jeg sætter stor pris på hvordan i ser livet. Det er jo glad for. Yes flere idioter ude i samfundet... Yes! :wallbash:
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Aug 5 2012 06:21am
Hvis man skal være en del af dit samfund så er man da nød til at være en idiot..


This post was edited by LOLouis on Aug 5 2012 06:21am
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 06:48am
Quote (LOLouis @ 5 Aug 2012 14:21)
Hvis man skal være en del af dit samfund så er man da nød til at være en idiot..
http://cdn.uproxx.com/wp-content/uploads/2012/02/cage-gifs-monster.gif


:rofl:

Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 10:47am
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 13:48)
:rofl:

http://img254.imageshack.us/img254/5162/unbenannt2tf.jpg


Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 11:42)
det er svært men man starter med at få scammer tag og komme med den værste historie også ændrer man sit avatar til tupac så man ser orli syg ud
når det er gjort skal du også lige have et welcher tag og derefter tilføjer du så mange venner med scammer tag som overhoved muligt


Forstår ikke hvad der er galt med at have Tupac som avatar?
Er folk der har en plakat med tupac på værelset eller hvor man nu har den, også syge badasses?
Du er jo så gammel at du burde vide han er en af verdens mest kendte west coast rappere
Så kan ikke se at der er noget galt i, at have det some avatar hvis man synes han er en god rapper?
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 10:53am
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 18:47)
Forstår ikke hvad der er galt med at have Tupac som avatar?
Er folk der har en plakat med tupac på værelset eller hvor man nu har den, også syge badasses?
Du er jo så gammel at du burde vide han er en af verdens mest kendte west coast rappere
Så kan ikke se at der er noget galt i, at have det some avatar hvis man synes han er en god rapper?


hvad har det med ens alder at gøre ?
jo ældre man er jo mere ved man om tupac ?

tupac er outdated!
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 10:59am
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 17:53)
hvad har det med ens alder at gøre ?
jo ældre man er jo mere ved man om tupac ?

tupac er outdated!


Du får det jo til at lyde som om vi er små uvidende drenge og du er en klog klog mand som er oppe i årene.
Og som du måske ved, døde tupac omkring 1994, så måske du vidste det..

Og der er stadig rigtig mange der høre tupac :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll