d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Get Better > Kig Ind
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 12 2012 03:41pm
Quote (IAcid @ 12 Jul 2012 22:27)
så må man jo fortælle den rigtige historie istedet for at lave den klassiske em ja øhh det var min "ven"




http://sphotos.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/64845_10150585353727553_709321266_n.jpg


Eller os kan man være lige så dum som dig! For hvis du ikke tror på det så get over it... Jeg er da ligeglad... det pisser mig bare at at i går så meget op i det! Og lige en ting til get a real life! Sid ikke foran com 24/7. prøv og gå ud og oplev verden og få lidt respekt for andre mennesker så de også får respekt for dig. For hvis du bliver ved med at gøre som du gør, så kommer det ikke til at gå dig godt frem over... Fordi du er sku lidt af en nar.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 12 2012 03:44pm
Quote (Done @ Jul 12 2012 10:41pm)
Eller os kan man være lige så dum som dig! For hvis du ikke tror på det så get over it... Jeg er da ligeglad... det pisser mig bare at at i går så meget op i det! Og lige en ting til get a real life! Sid ikke foran com 24/7. prøv og gå ud og oplev verden og få lidt respekt for andre mennesker så de også får respekt for dig. For hvis du bliver ved med at gøre som du gør, så kommer det ikke til at gå dig godt frem over... Fordi du er sku lidt af en nar.


Hvor meget er det du skylder? kan være jeg kan skaffe det så kan du betale mig tilbage efter er også ret træt af at se på dem allesammen køre på dig..
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 12 2012 03:54pm
Quote (PoD_Clan @ Jul 12 2012 10:44pm)
Hvor meget er det du skylder? kan være jeg kan skaffe det så kan du betale mig tilbage efter er også ret træt af at se på dem allesammen køre på dig..


Hvor skulle han vide det fra. Det var jo hans ven!
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,437.16
Jul 12 2012 04:06pm
Quote (Done @ Jul 12 2012 10:41pm)
Eller os kan man være lige så dum som dig! For hvis du ikke tror på det så get over it... Jeg er da ligeglad... det pisser mig bare at at i går så meget op i det! Og lige en ting til get a real life! Sid ikke foran com 24/7. prøv og gå ud og oplev verden og få lidt respekt for andre mennesker så de også får respekt for dig. For hvis du bliver ved med at gøre som du gør, så kommer det ikke til at gå dig godt frem over... Fordi du er sku lidt af en nar.


Du gør det jo ikke bedre selv, ved at sidde og svine folk til. Ignorer dem da, så er det heller ikke lige så sjovt for dem.
Member
Posts: 2,784
Joined: May 31 2010
Gold: 0.00
Jul 12 2012 04:11pm
Quote (ZwiX @ Jul 12 2012 10:44pm)
Lover jeg aldrig logger på JSP når jeg er drunk :thumbsup:


Der er du sku bedre end mig :P har igen drukket lidt, måske mere end lidt, men har ham over for mig nok ikke så meget imod :D

Men for at komme tilbage til topic.
I burde behandle hinanden bedre.
Hvis folk opfører sig som idioter, fortjener de trolls. som f.eks. en der engang på ladder ville vide hvordan han lavede en bugged tal arm, der ikke ville lytte til normale mennesker, fik en masse ''gode'' råd.

Men har i nogensinde overvejet hvorfor der ikke er piger/kvinder på forummet? (for der er nok af dem i spillet, både D2 og D3)
Vi gider ikke se jeres billeder af afklædte kvinder ect. Vi gider ikke læse jeres kommentar, hvor i prøver at spille macho.
Men værst af alt, hver eneste dag bliver jeg tilbudt dates, jeg er her ikke for at finde fyre! Får jeg ikke tilbudt en fantastisk date, bliver jeg bedt om at vise mine "patter", hvordan tror i det kan være acceptabel opførsel?
Member
Posts: 12,700
Joined: May 8 2006
Gold: 3,620.00
Jul 12 2012 04:12pm
Quote (IAcid @ 12 Jul 2012 23:27)
så må man jo fortælle den rigtige historie istedet for at lave den klassiske em ja øhh det var min "ven"
Og hvad nu hvis det er den rigtige historie?

- Rookie
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 12 2012 04:29pm
Quote (Rookie @ Jul 13 2012 12:12am)
Og hvad nu hvis det er den rigtige historie?

- Rookie


Har du det på autoskript eller sådan noget?

- Rookie
- Rookie
- Rookie
- Rookie
- Rookie
- Rookie
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jul 12 2012 04:30pm
Quote (zenago @ 13 Jul 2012 00:11)
Der er du sku bedre end mig  :P har igen drukket lidt, måske mere end lidt, men har ham over for mig nok ikke så meget imod  :D

Men for at komme tilbage til topic.
I burde behandle hinanden bedre.
Hvis folk opfører sig som idioter, fortjener de trolls. som f.eks. en der engang på ladder ville vide hvordan han lavede en bugged tal arm, der ikke ville lytte til normale mennesker, fik en masse ''gode'' råd.

Men har i nogensinde overvejet hvorfor der ikke er piger/kvinder på forummet? (for der er nok af dem i spillet, både D2 og D3)
Vi gider ikke se jeres billeder af afklædte kvinder ect. Vi gider ikke læse jeres kommentar, hvor i prøver at spille macho.
Men værst af alt, hver eneste dag bliver jeg tilbudt dates, jeg er her ikke for at finde fyre! Får jeg ikke tilbudt en fantastisk date, bliver jeg bedt om at vise mine "patter", hvordan tror i det kan være acceptabel opførsel?
?????????????????????????

Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 12 2012 04:46pm
Quote (zenago @ Jul 12 2012 11:11pm)
Der er du sku bedre end mig  :P har igen drukket lidt, måske mere end lidt, men har ham over for mig nok ikke så meget imod  :D

Men for at komme tilbage til topic.
I burde behandle hinanden bedre.
Hvis folk opfører sig som idioter, fortjener de trolls. som f.eks. en der engang på ladder ville vide hvordan han lavede en bugged tal arm, der ikke ville lytte til normale mennesker, fik en masse ''gode'' råd.

Men har i nogensinde overvejet hvorfor der ikke er piger/kvinder på forummet? (for der er nok af dem i spillet, både D2 og D3)
Vi gider ikke se jeres billeder af afklædte kvinder ect. Vi gider ikke læse jeres kommentar, hvor i prøver at spille macho.
Men værst af alt, hver eneste dag bliver jeg tilbudt dates, jeg er her ikke for at finde fyre! Får jeg ikke tilbudt en fantastisk date, bliver jeg bedt om at vise mine "patter", hvordan tror i det kan være acceptabel opførsel?


Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 12 2012 05:11pm
Quote (Done @ 12 Jul 2012 23:41)
Eller os kan man være lige så dum som dig! For hvis du ikke tror på det så get over it...Jeg er da ligeglad... det pisser mig bare at at i går så meget op i det! Og lige en ting til get a real life! Sid ikke foran com 24/7. prøv og gå ud og oplev verden og få lidt respekt for andre mennesker så de også får respekt for dig. For hvis du bliver ved med at gøre som du gør, så kommer det ikke til at gå dig godt frem over... Fordi du er sku lidt af en nar.


du er ligeglad men det pisser dig af :mellow:

men forklar dog jsp sagen også er jeg sikker på de ALDRIG har hørt den historie før og de skal nok unlocke dig med det samme

Quote (Sunshines @ 12 Jul 2012 23:54)
Hvor skulle han vide det fra. Det var jo hans ven!


HAHA :rofl:


Quote (Rookie @ 13 Jul 2012 00:12)
Og hvad nu hvis det er den rigtige historie?

- Rookie

så er det satme langt ude at scamme 16 fg

-Rookie :lol:

This post was edited by IAcid on Jul 12 2012 05:13pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll