Quote (ZwiX @ Jul 12 2012 10:44pm)
Lover jeg aldrig logger på JSP når jeg er drunk

Der er du sku bedre end mig

har igen drukket lidt, måske mere end lidt, men har ham over for mig nok ikke så meget imod
Men for at komme tilbage til topic.
I burde behandle hinanden bedre.
Hvis folk opfører sig som idioter, fortjener de trolls. som f.eks. en der engang på ladder ville vide hvordan han lavede en bugged tal arm, der ikke ville lytte til normale mennesker, fik en masse ''gode'' råd.
Men har i nogensinde overvejet hvorfor der ikke er piger/kvinder på forummet? (for der er nok af dem i spillet, både D2 og D3)
Vi gider ikke se jeres billeder af afklædte kvinder ect. Vi gider ikke læse jeres kommentar, hvor i prøver at spille macho.
Men værst af alt, hver eneste dag bliver jeg tilbudt dates, jeg er her ikke for at finde fyre! Får jeg ikke tilbudt en fantastisk date, bliver jeg bedt om at vise mine "patter", hvordan tror i det kan være acceptabel opførsel?