d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey, Jeg Er Ny På Sitet
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 3 2012 02:37pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jul 2012 22:24)
Hvis de kender en, er de ligeglade med hvilken bruger man benytter? Desuden ser du masser af nye bruger med 100.000 FG, og post på 500. Dvs. folk handler også med randoms?



Account.




Det kan Googles hvis du skulle være i tvivl. Men du skal vist ikke snakke, du har fortalt at du lige har opdaget dette forum, så du er ikke i positionen til at spille bedrevidende.
Men FYI brugte jeg denne hjemmeside før de indførte FG, og helt dengang D2jsp var en bot.


Er du så multi ?
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jul 3 2012 02:47pm
Quote (ZwiX @ Jul 3 2012 09:37pm)
Er du så multi ?


Det har han snart sagt mange gange at han er, søde Ronnie :rolleyes:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 3 2012 03:33pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jul 2012 22:07)
At alder ikke betyder en skid her. Hverken ej gør post.


Utroligt nok gør det.
Største delen af brugerne herinde bruger 2/3 reglen.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll