d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kæft Jeg Elsker At Være 18!!!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jul 1 2012 11:22am
Quote (Monze @ Jul 1 2012 06:04pm)
Gode forældre eller også må du have været en fryd at bo sammen med :thumbsup:


Mere. De var trætte af der kom så mange folk. jeg gik og kom som det passede mig
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 2 2012 05:39am
Quote (Headshot @ 1 Jul 2012 17:09)
Nej det MÅ jeg faktisk ikke, har snakket med mine forældre :D


GROW A PAIR
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 06:26am
Quote (Molle_fkk @ 1 Jul 2012 18:39)
Du er 18, de har intet at skulle have sagt i den sag.


kan godt være de ikke bestemmer over en mere men ville da være vildt respektløs at gå imod ens forældre
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Jul 2 2012 06:30am
18? Oo snart mange år siden man har været det :P men en sjov tid da.

Quote (IAcid @ Jul 2 2012 02:26pm)
kan godt være de ikke bestemmer over en mere men ville da være vildt respektløs at gå imod ens forældre


da ikke hvis man vil flytte, skulle gerne være noget man selv bestemmer lol.

Member
Posts: 37,587
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jul 2 2012 06:40am
Quote (waw @ Jul 2 2012 11:39am)
GROW A PAIR


Slap af man, er sikker på at jeg godt må flytte nu, men jeg må ikke få min børneopsparing før jeg får nøglen til min lejlighed.
Så indtil videre har jeg ikke råd til det uden min børneopsparing :P
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jul 2 2012 07:45am
det min 20 års idag :D
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jul 2 2012 09:23am
Quote (IAcid @ Jul 2 2012 02:26pm)
kan godt være de ikke bestemmer over en mere men ville da være vildt respektløs at gå imod ens forældre


Jeg synes egentlig ikke det er respektløst at flytte hjemmefra hvis man gerne vil det. Det er jo en fuldstændig naturlig ting at gøre og jeg har svært ved at se hvorfor ens forældre skulle være imod det.
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Jul 2 2012 09:58am
11000 ubetalt efter skat ;)

Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jul 2 2012 10:03am
Quote (Charge @ 2 Jul 2012 17:58)
11000 ubetalt efter skat ;)


Er det ikke standardløn?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 2 2012 10:19am
Quote (Monze @ 2 Jul 2012 18:03)
Er det ikke standardløn?


This, hvis det er 37 timer ligger vi da med en mindsteløn...
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll