Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 00:13)
DU BEHØVER IKKE SIGNERE DINE POSTS. DIT NAVN STÅR NÆSTEN LIGE VED SIDEN AF. TAK.
Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jul 2012 00:38)
Hvorfor ikke bare slå signaturs fra?
Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 00:45)
Hvad har det her nu med signatures at gøre?

Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jul 2012 00:52)
Så kan du ikke se dem?

Eller mener du.
- SIT_nTakeNotes <---
Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 00:56)
Exactamundo!
Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 02:00)
Det er min korte lunte og manglende evne til at styre mit temperament på internettet.

Ej, jeg ved heller ikke lige, om jeg vil sige at går mig på. Det ser bare sjovt ud, når det nu ikke er sværere, at identificere gutten der skriver.

