d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Student 2012
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,700
Joined: May 8 2006
Gold: 3,620.00
Jul 2 2012 04:12pm
Tillykke med huen. Hvad skal du så lave nu? :)

- Rookie
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 2 2012 04:13pm
Quote (Rookie @ 3 Jul 2012 00:12)
Tillykke med huen. Hvad skal du så lave nu? :)

- Rookie


DU BEHØVER IKKE SIGNERE DINE POSTS. DIT NAVN STÅR NÆSTEN LIGE VED SIDEN AF. TAK.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 2 2012 04:38pm
Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 00:13)
DU BEHØVER IKKE SIGNERE DINE POSTS. DIT NAVN STÅR NÆSTEN LIGE VED SIDEN AF. TAK.


Hvorfor ikke bare slå signaturs fra?

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jul 2 2012 04:38pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 2 2012 04:45pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jul 2012 00:38)
Hvorfor ikke bare slå signaturs fra?


Hvad har det her nu med signatures at gøre? :wacko:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 2 2012 04:52pm
Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 00:45)
Hvad har det her nu med signatures at gøre? :wacko:


Så kan du ikke se dem? :) Eller mener du.

- SIT_nTakeNotes <---
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 2 2012 04:56pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jul 2012 00:52)
Så kan du ikke se dem? :) Eller mener du.

- SIT_nTakeNotes <---


Exactamundo!
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 2 2012 05:02pm
Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 00:56)
Exactamundo!


Haha oh.. Ja forstår det hellere ikke, men hvorfor ligefrem rage over det :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 2 2012 06:00pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jul 2012 01:02)
Haha oh.. Ja forstår det hellere ikke, men hvorfor ligefrem rage over det :D


Det er min korte lunte og manglende evne til at styre mit temperament på internettet. :fume:

Ej, jeg ved heller ikke lige, om jeg vil sige at går mig på. Det ser bare sjovt ud, når det nu ikke er sværere, at identificere gutten der skriver. :p
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 06:22pm
Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 00:13)
DU BEHØVER IKKE SIGNERE DINE POSTS. DIT NAVN STÅR NÆSTEN LIGE VED SIDEN AF. TAK.


Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jul 2012 00:38)
Hvorfor ikke bare slå signaturs fra?


Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 00:45)
Hvad har det her nu med signatures at gøre? :wacko:


Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jul 2012 00:52)
Så kan du ikke se dem? :) Eller mener du.

- SIT_nTakeNotes <---


Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 00:56)
Exactamundo!


Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 02:00)
Det er min korte lunte og manglende evne til at styre mit temperament på internettet. :fume:

Ej, jeg ved heller ikke lige, om jeg vil sige at går mig på. Det ser bare sjovt ud, når det nu ikke er sværere, at identificere gutten der skriver. :p


:love:

Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 2 2012 06:59pm
Quote (Grandebedte @ 3 Jul 2012 02:00)
Det er min korte lunte og manglende evne til at styre mit temperament på internettet. :fume:

Ej, jeg ved heller ikke lige, om jeg vil sige at går mig på. Det ser bare sjovt ud, når det nu ikke er sværere, at identificere gutten der skriver. :p


Haha ja kender det godt.

- SIT_nTakeNotes
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll