d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Samsung Galaxy S3 I Morgen <3
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 24 2012 06:21pm
Quote (Headshot @ 25 Jun 2012 01:46)
Hvis du tænker på alt det der med at den er hurtigere osv.. så nej, der er ikke den store forskel, men alligevel en forskel.
Men det er nu ikke så meget derfor, det er ligeså meget designet, jeg kan rigtig godt lide designet!
Og alle de nye funktioner den har, det er pga. dem jeg køber den, fordi det er der ingen andre telefoner som kan og jeg synes bare det er alt for blæret :-)


... Yeah. Du er en Samsung-version af din typiske mac-fanboy.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2012 07:12pm
Quote (Headshot @ Jun 24 2012 07:16pm)
Hvis du tænker på alt det der med at den er hurtigere osv.. så nej, der er ikke den store forskel, men alligevel en forskel.
Men det er nu ikke så meget derfor, det er ligeså meget designet, jeg kan rigtig godt lide designet!
Og alle de nye funktioner den har, det er pga. dem jeg køber den, fordi det er der ingen andre telefoner som kan og jeg synes bare det er alt for blæret :-)


hmm, hvilke nye funktion er der som ikke er mulige på s2 ?

Jeg set lidt designet mellem de to telefoner som:
S2 vs S3

Member
Posts: 37,589
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 25 2012 06:42am
Quote (MrLennon @ Jun 25 2012 01:12am)
hmm, hvilke nye funktion er der som ikke er mulige på s2 ?

Jeg set lidt designet mellem de to telefoner som:
S2 vs S3

http://www.featurepics.com/FI/Thumb300/20080806/Cool-Businessman-Hat-843868.jpg http://funkydowntown.com/wp-content/uploads/2008/10/Frog-like-Baby-Nepal-1.jpg


Kig i en af mine første posts :-)
Og ja, hvis du mener S2 er den til højre.. Jeg kan MEGET bedre lide den her SGS3! DEN ER VIRKELIG FED!!

Min baby sidder til opladning :blush:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 25 2012 06:43am
Quote (Headshot @ 25 Jun 2012 14:42)
Kig i en af mine første posts :-)
Og ja, hvis du mener S2 er den til højre.. Jeg kan MEGET bedre lide den her SGS3! DEN ER VIRKELIG FED!!

Min baby sidder til opladning :blush:


Gz da :D
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 25 2012 07:35am
Quote (Headshot @ Jun 25 2012 08:12am)
Kig i en af mine første posts :-)
Og ja, hvis du mener S2 er den til højre.. Jeg kan MEGET bedre lide den her SGS3! DEN ER VIRKELIG FED!!

Min baby sidder til opladning :blush:


du ved jo udemærket godt at jeg nævnte S2 som den til venstre, der er ingen grund til at bruge sarkasme..
Tilykke med din S3 :)
Member
Posts: 37,589
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 25 2012 07:55am
Quote (MrLennon @ Jun 25 2012 01:35pm)
du ved jo udemærket godt at jeg nævnte S2 som den til venstre, der er ingen grund til at bruge sarkasme..
Tilykke med din S3 :)


Ja det er jeg godt klar over at du gjorde.. Men min mening er nu omvendt ;)
og tak skal du have! Den er fanme lækker :-)
Member
Posts: 18,637
Joined: May 11 2011
Gold: 311.00
Jun 25 2012 08:18am
Held og lykke med den :)
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 25 2012 08:48am
UTB kommer og henter den imorgen andreas
Member
Posts: 37,589
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 25 2012 08:59am
Quote (Utb @ Jun 25 2012 02:48pm)
UTB kommer og henter den imorgen andreas


Fedt nok, hvem end du er ;-)
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 25 2012 09:22am
Quote (Headshot @ Jun 25 2012 04:59pm)
Fedt nok, hvem end du er ;-)


Det da ikke fedt nok? DET VOLD UTB
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll