d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Alle Sammen
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Jun 25 2012 03:48pm
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 07:07pm)
I miss it soooo much. Hold om mig Nikolaj! :cry:


Er på vej til Ikast! Hold ud! :hug:
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 25 2012 06:14pm
Quote (Utb @ 25 Jun 2012 22:31)
Tror du har fat i den forkerte chef. vi ses snart igen? sov godt


Der var ingen der sagde, at han snakkede til dig. Følte du dig truffet?
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 26 2012 06:49am
Quote (Grandebedte @ Jun 26 2012 02:14am)
Der var ingen der sagde, at han snakkede til dig. Følte du dig truffet?


Min topic. han går ud fra jeg hedder brian hvilket ikke kunne være længere ude i skoven xD. griner mere af det end jeg føler mig truffet. helt ærligt cakey
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Jun 26 2012 07:16am
Quote (Grandebedte @ Jun 26 2012 01:14am)
Der var ingen der sagde, at han snakkede til dig. Følte du dig truffet?


Hvem skulle det da ellers være? ;)
Member
Posts: 2,440
Joined: May 17 2009
Gold: 22.27
Jun 29 2012 01:56pm
Velkommen til, og flot navn, skulle bare lige være med V :p

Mit navn er Ludvig
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll