d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Damn En Booty.
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 24 2012 12:07pm
Quote (Grandebedte @ Jun 24 2012 07:06pm)
Oh boy, here we go again.


det er da bare et spørgsmål ;P ? hvis det er så træls her inde jo ? hmm ?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 24 2012 12:08pm
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 04:17pm)
Ja det er. Så mange nye ansigter ødelægger det -.-
Vi havde det så godt herinde sidste år!


Det tør siges B) har ikke noget imod nye ansigter, men der er helt sikkert noget der mangler, hvis man tænker på førhen B)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 12:09pm
Quote (MischaDK @ 24 Jun 2012 20:04)
skulle du ikke også prøve og komme uden for en dør så ;P ? og få nogle venner i virkeligheden "ikke computer"


Jeg har et fint social liv med en håndfuld gode venner og en rigtig dejlig kæreste.
.. Ser ikke mig selv som et asocialt menneske.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 24 2012 12:12pm
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 07:09pm)
Jeg har et fint social liv med en håndfuld gode venner og en rigtig dejlig kæreste.
.. Ser ikke mig selv som et asocialt menneske.


det siger jeg da heller ikke det var blot et spørgsmål ;P men bare siden du sagde som du gjorde jeg spurgte
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 12:12pm
Quote (ZwiX @ 24 Jun 2012 20:09)
Jeg har et fint social liv med en håndfuld gode venner og en rigtig dejlig kæreste.
.. Ser ikke mig selv som et asocialt menneske.


Det er bare Mischa som er sur, fordi han ikke kan finde de bukser The Game har på :rofl:

Quote (ZwiX @ 24 Jun 2012 20:09)
Jeg har et fint social liv med en håndfuld gode venner og en rigtig dejlig kæreste.
.. Ser ikke mig selv som et asocialt menneske.


Du spørger ikke kun. Du konstatere at han ingen venner har..

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 24 2012 12:13pm
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 24 2012 12:13pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 24 2012 07:12pm)
Det er bare Mischa som er sur, fordi han ikke kan finde de bukser The Game har på  :rofl:


endnu en af de flabede internet gangsters :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 12:14pm
Quote (MischaDK @ 24 Jun 2012 20:13)
endnu en af de flabede internet gangsters :)


Haha ja måske. Men i det mindste så sidder mine bukser over knæene.
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 24 2012 12:15pm
Quote (MischaDK @ Jun 24 2012 08:13pm)
endnu en af de flabedeinternet gangsters :)


kommer fra internet gangsteren ham selv
B)


elsker drama på jsp


This post was edited by Historyx on Jun 24 2012 12:16pm
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 24 2012 12:52pm
Quote (Historyx @ Jun 24 2012 07:15pm)
kommer fra internet gangsteren ham selv
B)


elsker drama på jsp
http://drewminh.net/wp-content/uploads/2011/05/michael-jackson-eating-popcorn.gif


du poster altid et eller andet klamt billede har du ikke noget liv ? siden du gider og gå ind og uploade det for og poste det her hele tiden
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 12:54pm
Quote (MischaDK @ 24 Jun 2012 20:52)
du poster altid et eller andet klamt billede har du ikke noget liv ? siden du gider og gå ind og uploade det for og poste det her hele tiden


Han er pro... De er bogmærket, så han ikke spilder tiden på at finde dem igen og igen :lol:
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll