Quote (waw @ Jun 23 2012 07:12pm)
Bacon er det eneste der er favorit

Dansk mad er noget af det fineste i verden? tar du pis på mig? hvis der er mindst 10 lande der er bedre end danmark til at lave mad
hvordan kan danmark så være nogen af de bedste.
du relatere pizza, en italiensk klassiker med invandrer fra nørrebro, hvem er det lige der slynger lort ud

halllo mester

nogen af verdens fineste resturanter er med Dansk mad!

check det selv ud og ja hvem er det der slynger lort ud

? man behøver jo ikke være Dansker for og lave Dansk mad...

hvis man laver nudler osv er det så dansk mad ? haha lol