d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Heksen Skal Brændes > Igen Igen
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:09pm
men self er en gris billigere end en ko men er en and ikke også det ? og den vil jeg da sige smager mindst ligesågodt!
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 23 2012 12:10pm
Quote (MischaDK @ Jun 23 2012 08:05pm)
nu er du for lam og høre på jo.... gris er mange store kokkes favorit spiser og bare lige så du ved det så er dansk mad noget af de fineste i verden bare lige så du ved det ? slå det selv op og tænk dig nu om før du slynger alt muligt crap ud


Quote (MischaDK @ Jun 23 2012 08:06pm)
fik vidst lige skrevet bare lige så du ved det et par gange :P


Quote (MischaDK @ Jun 23 2012 08:09pm)
men self er en gris billigere end en ko men er en and ikke også det ? og den vil jeg da sige smager mindst ligesågodt!


Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:12pm
Quote (MischaDK @ 23 Jun 2012 19:05)
nu er du for lam og høre på jo.... gris er mange store kokkes favorit spiser og bare lige så du ved det så er dansk mad noget af de fineste i verden bare lige så du ved det ? slå det selv op og tænk dig nu om før du slynger alt muligt crap ud


Bacon er det eneste der er favorit :lol:

Dansk mad er noget af det fineste i verden? tar du pis på mig? hvis der er mindst 10 lande der er bedre end danmark til at lave mad hvordan kan danmark så være nogen af de bedste.

du relatere pizza, en italiensk klassiker med invandrer fra nørrebro, hvem er det lige der slynger lort ud :lol:
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:14pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 07:12pm)
Bacon er det eneste der er favorit :lol:

Dansk mad er noget af det fineste i verden? tar du pis på mig? hvis der er mindst 10 lande der er bedre end danmark til at lave mad hvordan kan danmark så være nogen af de bedste.

du relatere pizza, en italiensk klassiker med invandrer fra nørrebro, hvem er det lige der slynger lort ud :lol:


halllo mester :) nogen af verdens fineste resturanter er med Dansk mad! :) check det selv ud og ja hvem er det der slynger lort ud :) ? man behøver jo ikke være Dansker for og lave Dansk mad... -_- hvis man laver nudler osv er det så dansk mad ? haha lol
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:16pm
og pizza stammer fra italien og ikke fra nørrebro :) bare lige info til dig der :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:17pm
Hey, lad være med at slynge "fakta" ud uden at give kilder på det. At man mener det er "almen viden", gør det ikke sandt.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll