Quote (ZwiX @ Jun 18 2012 03:14pm)
Jantelovens 10 bud: Du skal ikke tro, du er noget.
Du skal ikke tro, at du er lige så meget som os.
Du skal ikke tro, at du er klogere end os.
Du skal ikke bilde dig ind, at du er bedre end os.
Du skal ikke tro, at du ved mere end os.
Du skal ikke tro, at du er mere end os.
Du skal ikke tro, at du dur til noget.
Du skal ikke le ad os.
Du skal ikke tro, at nogen bryder sig om dig.
Du skal ikke tro, at du kan lære os noget.
- læs dem og lær dem

Fuck Janteloven, jeg er klogere end alle jer herinde anyways. Jeg ved faktisk alt.
Jeg er og kan blive god til alt det jeg vil. Når i skriver de her latterlige topics, så
Griner jeg højlydt inde i mit kranium, fordi jeg skriver min mening og er ærlig,
Så forlanger jeg at i elsker mig hvis der er noget i vil vide, så kan i jo bare spørge mig. ;-)