d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Til Dem Der Skrev > At Jeg Sover Til Middag
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 18 2012 09:24am
Quote (ZwiX @ Jun 18 2012 03:14pm)
Jantelovens 10 bud:

    Du skal ikke tro, du er noget.
    Du skal ikke tro, at du er lige så meget som os.
    Du skal ikke tro, at du er klogere end os.
    Du skal ikke bilde dig ind, at du er bedre end os.
    Du skal ikke tro, at du ved mere end os.
    Du skal ikke tro, at du er mere end os.
    Du skal ikke tro, at du dur til noget.
    Du skal ikke le ad os.
    Du skal ikke tro, at nogen bryder sig om dig.
    Du skal ikke tro, at du kan lære os noget.
- læs dem og lær dem B)


Fuck Janteloven, jeg er klogere end alle jer herinde anyways. Jeg ved faktisk alt.
Jeg er og kan blive god til alt det jeg vil. Når i skriver de her latterlige topics, så
Griner jeg højlydt inde i mit kranium, fordi jeg skriver min mening og er ærlig,
Så forlanger jeg at i elsker mig hvis der er noget i vil vide, så kan i jo bare spørge mig. ;-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll