d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kære Mischadk
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 17 2012 05:12pm


Åh, der er nu intet som drama på jsp.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:12pm
Quote (IAcid @ Jun 18 2012 12:10am)
du burde tage dig sammen og lukke dit jsp acc hvis du ikke kan se det sjove i at nogle derkaer brænde et dk flag


jamen mohammed har jeg ikke sagt jeg ikke kan det ? du kan jo bare blive ved med og poste så hvis du synes det er så sjovt

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 17 2012 05:12pm
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:10am)
hvor fanden ved du det fra ? du snakker stadig som du har forstand :)


Du snakker satme også som om du har forstand på lortet...

Tag dig nu sammen lille mand.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:12pm
Quote (TheAngel @ Jun 18 2012 12:12am)
Du snakker satme også som om du har forstand på lortet...

Tag dig nu sammen lille mand.


hva har jeg udtalt mig om som jeg ikke har forstand på ?

det vil jeg da gerne lige høre bart smart
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 17 2012 05:13pm
Quote (TheAngel @ Jun 18 2012 01:12am)
Du snakker satme også som om du har forstand på lortet...

Tag dig nu sammen lille mand.


Hvorfor er det egentlig han vil ringe til os alle sammen ligepludselig
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 05:13pm
Quote (MischaDK @ 18 Jun 2012 01:12)
jamen mohammed har jeg ikke sagt jeg ikke kan det ? du kan jo bare blive ved med og poste så hvis du synes det er så sjovt


kan man spørge om hvorfor du ikke kan lide indvandrere?


Quote (Historyx @ 18 Jun 2012 01:13)
Hvorfor er det egentlig han vil ringe til os alle sammen ligepludselig


så han kan aftale et sted hvor vi skal slås er mit gæt

This post was edited by IAcid on Jun 17 2012 05:14pm
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jun 17 2012 05:14pm
jeg elsker det her subforum
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 17 2012 05:15pm
Quote (franek @ Jun 18 2012 01:14am)
jeg elsker det her subforum


Its nice :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 17 2012 05:15pm
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:12am)
hva har jeg udtalt mig om som jeg ikke har forstand på ?

det vil jeg da gerne lige høre bart smart


bart smart? Hvad fuck betyder det? :huh:
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 05:16pm
Quote (TheAngel @ 18 Jun 2012 01:15)
bart smart? Hvad fuck betyder det? :huh:


han vil være rim smed til den dag han dør
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll