d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Ved Hvilke Sko Dette Er ? > Nogen Der Ved Hvad For Nogen Sko Dette E
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,209
Joined: Apr 13 2009
Gold: 2.00
Jun 18 2012 05:55am
Quote (JakazaD @ Jun 18 2012 01:35pm)
Det sgu ikke for sjov du har 20% var' ?



Hvad er det så?.
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 18 2012 05:59am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 18 Jun 2012 13:54)
Nope, men det er typiske fejl man lavede i 3.klasse <3


Jeg er ikke helt med i hvad fanden du snakker om? Hvorfor skulle du give et "kursus" i en ting jeg allerede ved?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 06:02am
Quote (JakazaD @ 18 Jun 2012 13:59)
Jeg er ikke helt med i hvad fanden du snakker om? Hvorfor skulle du give et "kursus" i en ting jeg allerede ved?


Fordi dine skrivefærdigheder er på niveau med en fra 3. klasse :)
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 18 2012 06:03am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 18 Jun 2012 14:02)
Fordi dine skrivefærdigheder er på niveau med en fra 3. klasse :)


Så fortæl mig hvilke fejl en typisk 3. klasse laver? :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 06:10am
Quote (JakazaD @ 18 Jun 2012 14:03)
Så fortæl mig hvilke fejl en typisk 3. klasse laver? :)


Det simpelthen for varmt lige nu til at jeg gider trolle :P
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 18 2012 06:11am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 18 Jun 2012 14:10)
Det simpelthen for varmt lige nu til at jeg gider trolle :P


Hvad har det her med at trolle at gøre? Du er bare for dum til at kunne føre en samtale :) Du siger jeg er dårlig til at skrive, men kan ikke fortælle hvad jeg gør galt?

Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 06:17am
Quote (JakazaD @ 18 Jun 2012 14:11)
Hvad har det her med at trolle at gøre? Du er bare for dum til at kunne føre en samtale :) Du siger jeg er dårlig til at skrive, men kan ikke fortælle hvad jeg gør galt?


Ja jeg er dum. Men i det mindste så smider jeg ikke påstande uden hold i. Hint: Mult

Det du gjorder galt var at skrive:

Det sgu ikke for sjov du har 20% var' ?

Det er grammtisk forkert. Man skal istedet for skrive man "hva" og ikke "var". Det valgte jeg at lave sjov med, og du blev ked af det. :b

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 18 2012 06:21am
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 18 2012 06:19am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 18 Jun 2012 14:17)
Ja jeg er dum. Men i det mindste så smider jeg ikke påstande uden hold i. Hint: Multi snak.

Det du gjorder galt var: Man kan skriver ikke "var", men "hva", i din tidligere indlæg. Det valgte jeg at lave sjov mee, og du blev ked af det.  :baby:


Jeg blev ikke ked af det, du ville bare ikke besvare mig :) hint: Det simpelthen for varmt lige nu til at jeg gider trolle :)

Og " Hva" er ikke et ord.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 18 2012 06:22am
hakuna matatta! It means no worries for the rest of your days!
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 06:23am
Quote (JakazaD @ 18 Jun 2012 14:19)
Jeg blev ikke ked af det, du ville bare ikke besvare mig :) hint: Det simpelthen for varmt lige nu til at jeg gider trolle :)

Og " Hva" er ikke et ord.


Det er en forkortelse af hvad, og bliver brugt i slang som : hva'. Uanset hvordan du vender og drejer, så var det grammatisk ukorrekt.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll