Quote (JakazaD @ 18 Jun 2012 14:11)
Hvad har det her med at trolle at gøre? Du er bare for dum til at kunne føre en samtale

Du siger jeg er dårlig til at skrive, men kan ikke fortælle hvad jeg gør galt?
Ja jeg er dum. Men i det mindste så smider jeg ikke påstande uden hold i. Hint: Mult
Det du gjorder galt var at skrive:
Det sgu ikke for sjov du har 20% var' ?
Det er grammtisk forkert. Man skal istedet for skrive man "hva" og ikke "var". Det valgte jeg at lave sjov med, og du blev ked af det. :b
This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 18 2012 06:21am