d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Noget Galt > Min Computer Lagger Selv I Low-mode D3
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 11 2012 11:03am
Quote (Sunshines @ 11 Jun 2012 18:55)
Jeg bliver snart tosset af det her. Igen lagger det. Igår var det en nydelse at spille men nu lagger det igen. Hvad er det der sker?


Har du teamviewer? Så kan jeg kigge på det.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 11 2012 11:22am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 11 2012 06:03pm)
Har du teamviewer? Så kan jeg kigge på det.


Ved ikke hvad teamviever er

Men er det normalt det her. 2 eksempler

Jeg åbner D3 først og åbner derefter hjemmesider osv. Det lagger ikke
Jeg åbner hjemmesider først og åbner derefter D3. Det lagger

Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 11 2012 12:42pm
Quote (Sunshines @ 11 Jun 2012 19:22)
Ved ikke hvad teamviever er

Men er det normalt det her. 2 eksempler

Jeg åbner D3 først og åbner derefter hjemmesider osv. Det lagger ikke
Jeg åbner hjemmesider først og åbner derefter D3. Det lagger


Nej det lyder som et issue. Hvilke hjemmesider, og hvilket browser?

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 11 2012 12:42pm
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 11 2012 03:07pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 11 2012 07:42pm)
Nej det lyder som et issue. Hvilke hjemmesider, og hvilket browser?


Det er chrome og bettingsites såsom bet365 osv.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 11 2012 04:18pm
Quote (Sunshines @ 11 Jun 2012 23:07)
Det er chrome og bettingsites såsom bet365 osv.


Og du lagger ikke når du ikke browser?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 11 2012 04:49pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 11 2012 11:18pm)
Og du lagger ikke når du ikke browser?


Nej, lagger ikke selv når jeg browser når bare jeg har åbnet d3 inden jeg åbner browsere.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 11 2012 11:26pm
Quote (Sunshines @ 12 Jun 2012 00:49)
Nej, lagger ikke selv når jeg browser når bare jeg har åbnet d3 inden jeg åbner browsere.


Jo, men når det har været åben, eller er åben, så lagger du i Diablo?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 12 2012 04:37am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 12 2012 06:26am)
Jo, men når det har været åben, eller er åben, så lagger du i Diablo?


Når jeg har åbnet browserne inden jeg åbner d3 lagger det af h til.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 12 2012 05:03am
Quote (Sunshines @ 12 Jun 2012 12:37)
Når jeg har åbnet browserne inden jeg åbner d3 lagger det af h til.


Prøv at geninstallere din browser.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 12 2012 05:15am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 12 2012 12:03pm)
Prøv at geninstallere din browser.


Det er som om den ikke har flere kerner at tage af og det hele kører på 1.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll