Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 23:20)
For ca. et halv år siden var det muligt at spille poker på nettet selvom man ikke var 18, stadig ulovligt ja, men det var muligt fordi man ikke skulle bevise det.
Men nu er der kommet et sikkerhedssystem hvor man skal logge ind med sit ID hver gang man logger på en hvilket som helst pokerbrowser.
Du er da hel væk? Du har prædikeret for mig hvorvidt min metode var ulovlig eller ej, også er du dybt umoralsk.
Men jeg tror stadigvæk ikke på dig, eftersom alle Poker sider i DK har et CPR registre.
Og nej; selvfølgelig har jeg ikke spillet på nettet før jeg fyldte 18, og de seneste 1,5 år har jeg ikke haft behov for at snyde mig igennem til noget.
This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 03:25pm