d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Er Fattig
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 03:07pm
Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 23:01)
Jeg har selv vundet 15k DKK fra poker.
Og ved ikke om du hentyder til at jeg spiller ai, for det gør jeg ikke.
Og jeg har 7k ude i loans og 5k i ring game


Min konklusion er at poker ikke er en levevej. I hvert fald ikke for mig, da jeg ikke er heldig i kortspil. Jeg har en god månedsløn, til trods jeg er studerende. Og regner med at få udbetalt 35-45.000 efter skat, når jeg er færdig med uddannelsen. Så har slet ikke behov for at vinde i Poker, og risikere et tab.

Kan nu ikke forstå hvordan du kunne vinde noget som helst i Poker, eftersom du ikke er fyldt 18? <_< Det er ULOVLIGT at spille Poker når man er under 18 ;)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 5 2012 03:08pm
Quote (Headshot @ Jun 5 2012 10:01pm)
Jeg har selv vundet 15k DKK fra poker.
Og ved ikke om du hentyder til at jeg spiller ai, for det gør jeg ikke.
Og jeg har 7k ude i loans og 5k i ring game


En ludoman tænker også sådan. ''Jeg har vundet 2K idag''. Tænker du så også på at du tabte 3K i går? B)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 03:10pm
Quote (Sunshines @ 5 Jun 2012 23:08)
En ludoman tænker også sådan. ''Jeg har vundet 2K idag''. Tænker du så også på at du tabte 3K i går?  B)


Alt form for gambling er fedt, hvis man stopper på toppen -.- Desværre er det en meget lille brøkdel der formår, at stoppe på toppen..
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 03:14pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 09:07pm)
Min konklusion er at poker ikke er en levevej. I hvert fald ikke for mig, da jeg ikke er heldig i kortspil. Jeg har en god månedsløn, til trods jeg er studerende. Og regner med at få udbetalt 35-45.000 efter skat, når jeg er færdig med uddannelsen. Så har slet ikke behov for at vinde i Poker, og risikere et tab.

Kan nu ikke forstå hvordan du kunne vinde noget som helst i Poker, eftersom du ikke er fyldt 18?  <_< Det er ULOVLIGT at spille Poker når man er under 18 ;)


Fair nok?
Og det var muligt at spille poker selvom man ikke er 18, det nye system blev først lavet for ca. et halvt år siden med at man skal logge ind med ID.

Quote (Sunshines @ Jun 5 2012 09:08pm)
En ludoman tænker også sådan. ''Jeg har vundet 2K idag''. Tænker du så også på at du tabte 3K i går?  B)


tjoh?

This post was edited by Headshot on Jun 5 2012 03:14pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 03:16pm
Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 23:14)
Fair nok?
Og det var muligt at spille poker selvom man ikke er 18, det nye system blev først lavet for ca. et halvt år siden med at man skal logge ind med ID.


Wut? Det er ifl. lovgivning, at det ikke er tilladt at spille hasardspil på nettet før man er fyldt 18 år. Så medmindre du har brugt en andens data, så tror jeg ikke på dig.
Ellers så fremvis et link, om ændringen - Men den findes ikke.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 03:19pm
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 03:20pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 09:16pm)
Wut? Det er ifl. lovgivning, at det ikke er tilladt at spille hasardspil på nettet før man er fyldt 18 år. Så medmindre du har brugt en andens data, så tror jeg ikke på dig.
Ellers så fremvis man et link, om ændringen - Men den findes ikke.


Kan høre du ikke selv spiller poker på nettet..
For ca. et halv år siden var det muligt at spille poker på nettet selvom man ikke var 18, stadig ulovligt ja, men det var muligt fordi man ikke skulle bevise det.
Men nu er der kommet et sikkerhedssystem hvor man skal logge ind med sit ID hver gang man logger på en hvilket som helst pokerbrowser.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 03:24pm
Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 23:20)
For ca. et halv år siden var det muligt at spille poker på nettet selvom man ikke var 18, stadig ulovligt ja, men det var muligt fordi man ikke skulle bevise det.
Men nu er der kommet et sikkerhedssystem hvor man skal logge ind med sit ID hver gang man logger på en hvilket som helst pokerbrowser.


Du er da hel væk? Du har prædikeret for mig hvorvidt min metode var ulovlig eller ej, også er du dybt umoralsk. :bonk:
Men jeg tror stadigvæk ikke på dig, eftersom alle Poker sider i DK har et CPR registre. :thumbsup:

Og nej; selvfølgelig har jeg ikke spillet på nettet før jeg fyldte 18, og de seneste 1,5 år har jeg ikke haft behov for at snyde mig igennem til noget.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 03:25pm
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 03:27pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 09:24pm)
Du er da hel væk? Du har prædikeret for mig hvorvidt min metode var ulovlig eller ej, også er du dybt umoralsk.  :bonk:
Men jeg tror stadigvæk ikke på dig, eftersom alle Poker sider i DK har et CPR registre.  :thumbsup:

Og nej; selvfølgelig har jeg ikke spillet på nettet før jeg fyldte 18, og de seneste 1,5 år har jeg ikke haft behov for at snyde mig igennem til noget.


Ja, det er fornyligt kommet at man skal logge ind på pokersites med CPR numre, det har det ikke førhen været...
Og din metode er snyd og ulovligt - min metode er bare smart, men stadig ulovlig
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 03:30pm
Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 23:27)
Ja, det er fornyligt kommet at man skal logge ind på pokersites med CPR numre, det har det ikke førhen været...
Og din metode er snyd og ulovligt - min metode er bare smart, men stadig ulovlig


Hvilken Poker site har du vundet 15.000 DKK på? Så er det meget nemt at slå op, og se regelændringer som er blevet vedtaget gennem de seneste år.

Min metode var snyd/ulovlig/smart - fordi dem som vinder meget på nettet, er netop dem som snyder.vs. Din metode var strafbart, dum, og ulovlig.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 03:31pm
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 03:36pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 09:30pm)
Hvilken Poker site har du vundet 15.000 DKK på? Så er det meget nemt at slå op, og se regelændringer som er blevet vedtaget gennem de seneste år.

Min metode var snyd/ulovlig/smart - fordi dem som vinder meget på nettet, er netop dem som snyder.vs. Din metode var strafbart, dum, og ulovlig.


Jeg spillede og spiller stadig på PokerStars, men har ikke i sinde at lede efter link til dette.

Og du snyder folk med din metode.. Jeg snyder ikke andre folk end mig selv?
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll