d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Andre Trampere Her På Jsp?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jun 6 2012 04:01am
Quote (burningbenny @ Jun 5 2012 09:32pm)
andre kan lide det og derfor kan du ikke eller hvad ? :)


Hans første numre var utroligt gode, det giver jeg ham! Men så blev skrillex populært, og nu laver han musik, som passer til hans publikum, i stedet for til ham selv.. Som han gjorde i starten.
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold: 0.00
Jun 6 2012 04:23am
Jeg fucking elsker 128 bmps house!

Jeg faldt over den her igår:


This post was edited by mafai on Jun 6 2012 04:23am
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 6 2012 09:36am
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jun 6 2012 11:10am
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jun 7 2012 10:32am
Piffftt...
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Jun 7 2012 02:21pm
Quote (A_D @ Jun 4 2012 10:33pm)
nogle som også går til tramp og hører den slags musik??


ja det tror jeg vist nok du kan regne med :wub: kommer self an på hvad tramp er for dig.

Quote (ZwiX @ Jun 5 2012 12:20am)
Hardstyle<3


det da ikke tramp :rolleyes:




hvem skal med??? <3 tror vist nok der skal gives GAS! :P

This post was edited by sunden on Jun 7 2012 02:41pm
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 8 2012 07:44am
Quote (sunden @ Jun 7 2012 09:21pm)
ja det tror jeg vist nok du kan regne med :wub: kommer self an på hvad tramp er for dig.



det da ikke tramp :rolleyes:


http://i.imgur.com/8v7uy.jpg

hvem skal med??? <3 tror vist nok der skal gives GAS! :P


Ja summer tam tam yeaa blir fedt
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jun 9 2012 08:37am
"Trampere"? Are you kidding me? :D
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jun 9 2012 09:10am
Quote (Lot2 @ 9 Jun 2012 16:37)
"Trampere"? Are you kidding me? :D


Nope. Jsp er fuld af brian'er..

igen..
Quote (LOLouis @ 7 Jun 2012 18:32)
Piffftt...
http://www.youtube.com/watch?v=bjMwQMMSLd4


Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 9 2012 03:43pm
Quote (A_D @ 4 Jun 2012 21:52)


"Winter tam tam 2010"

fuck hvor der mange piger der bare vil ha' den hårdt , hvornår er der winter tam tam 2012 :lol:
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll