d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lvl 0 X 2
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 3 2012 03:42pm
Quote (JelleDK @ 3 Jun 2012 23:40)
Olivia vejede 2210 ved fødsel, hende med grøn hue..
Emmeli vejede 2489 ved fødsel, hende med lilla hue..


Puha, det var godt nok ikke meget. Granted, jeg er ikke en ekspert, men jeg vejede selv det dobbelte... ^^

Anyways, tillykke igen. Du må satme være glad nu! :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 3 2012 03:44pm
Quote (Grandebedte @ Jun 3 2012 10:42pm)
Puha, det var godt nok ikke meget. Granted, jeg er ikke en ekspert, men jeg vejede selv det dobbelte... ^^

Anyways, tillykke igen. Du må satme være glad nu! :)


De deler også alt sammen, altså mad mæssigt i maven.. Vejede selv 3800 og men kæreste vejede 2202..
Member
Posts: 9,519
Joined: May 2 2008
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Jun 3 2012 05:23pm
Stort tillykke min ven, jeg er så glad på dine vejne. Alt held og lykke fremover med de to, farmand-jelle :thumbsup:

This post was edited by Borki on Jun 3 2012 05:23pm
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 4 2012 06:47am
Quote (Grandebedte @ Jun 3 2012 10:42pm)
Puha, det var godt nok ikke meget. Granted, jeg er ikke en ekspert, men jeg vejede selv det dobbelte... ^^

Anyways, tillykke igen. Du må satme være glad nu! :)


Hvis du vejede det dobbelte blev du hvertfald også færdigbagt/overbagt B)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 4 2012 09:08am
Quote (Sunshines @ 4 Jun 2012 13:47)
Hvis du vejede det dobbelte blev du hvertfald også færdigbagt/overbagt  B)


trolololol
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 4 2012 10:04am
Quote (JelleDK @ Jun 3 2012 10:40pm)
Olivia vejede 2210 ved fødsel, hende med grøn hue..
Emmeli vejede 2489 ved fødsel, hende med lilla hue..
Men de er store af tvillinger af være, de er enæggede og født i uge 35 + 3 dage.. Det er 2 uger og 4 dage for tidligt..


okay det var godt nok ikke så meget ! men det er alligevel "normal" for twins..

MEN LOOOOOOOOL ! emmeli + olivia?!?! det er PRÆCIS de to navne som min kæreste ville kalde hendes 2 piger :D bortset fra vi ville skrive emely :D

sig ikke at din dreng (hvis det skulle være) skal hede " oliver " :D

/e

jeg vejede 4.2 rofl ! og det første jeg gjorde da jeg kom op til min mor var at pisse på hende.. hahahaha no jk !

This post was edited by eLmasten on Jun 4 2012 10:05am
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 4 2012 10:21am
Quote (eLmasten @ Jun 4 2012 05:04pm)
okay det var godt nok ikke så meget ! men det er alligevel "normal" for twins..

MEN LOOOOOOOOL ! emmeli + olivia?!?! det er PRÆCIS de to navne som min kæreste ville kalde hendes 2 piger :D bortset fra vi ville skrive emely :D

sig ikke at din dreng (hvis det skulle være) skal hede " oliver " :D

/e

jeg vejede 4.2 rofl ! og det første jeg gjorde da jeg kom op til min mor var at pisse på hende.. hahahaha no jk !


Det er min kæreste som ville have det stavet sådan.. Jeg ville stave det Emily..
Hvis det havde været drenge, skulle de være kaldt Magnus og Albert..
Hendes gudsøn hedder Oliver, så det kunne hun ikke kalde sin dreng, hvis det var..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 4 2012 11:23am
Quote (Sunshines @ 4 Jun 2012 14:47)
Hvis du vejede det dobbelte blev du hvertfald også færdigbagt/overbagt  B)


Det tør siges. Nu er jeg også godt to meter høj, så der er heller ikke sparet på den front. B)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 4 2012 04:30pm
Quote (Grandebedte @ Jun 4 2012 06:23pm)
Det tør siges. Nu er jeg også godt to meter høj, så der er heller ikke sparet på den front. B)


Ordentlig brød B)
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 12:36pm
tillykke med dem :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll