d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > 8-12 Juni
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 9 2012 07:20pm
aarh okay, tror måske de er ved at lave nogle changes eller noget i den stil..
Du kan finde en Asura Gate som tager dig hen til f.eks Charr området, så kan du bare lvl videre der :)
Du for også utroligt meget XP ved bare at explore, der er små firkanter på kortet som giver noget nice XP.

Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Jun 9 2012 08:59pm
GW2 er crazyyyy niceeeeeeeeeeeeeeeeeee

Det der greatsword raper altså i pvp.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 10 2012 05:15am
Quote (kqster @ 10 Jun 2012 03:59)
GW2 er crazyyyy niceeeeeeeeeeeeeeeeeee

Det der greatsword raper altså i pvp.



Jar, aktivere din elite -> de 2 stances -> bullcharge -> hundred blades -> død (i mange tilfælde :D)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 10 2012 05:16am
Jeg krydser fingre på det kommer til salg på rlt.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 10 2012 05:43am
Quote (LazyDazy @ Jun 10 2012 12:15pm)
Jar, aktivere din elite -> de 2 stances -> bullcharge -> hundred blades -> død (i mange tilfælde :D)


nu hvor jeg har købt deluxe udgaven, er der så noget specielt jeg får ?
eller får jeg først det når release kommer?

Quote (ZwiX @ Jun 10 2012 12:16pm)
Jeg krydser fingre på det kommer til salg på rlt.


Køb det nuuuuuuuuuuuu :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 10 2012 05:46am
Quote (eLmasten @ 10 Jun 2012 12:43)
nu hvor jeg har købt deluxe udgaven, er der så noget specielt jeg får ?
eller får jeg først det når release kommer?



Køb det nuuuuuuuuuuuu :D



du har det vidst allerede, hvordan du for dem ved jeg ikke :)
i gw1 slrev man /bonus for at få bonus content, prøv det


Quote (ZwiX @ 10 Jun 2012 12:16)
Jeg krydser fingre på det kommer til salg på rlt.


Pre-purchase den over deres officiele side ! :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 10 2012 06:38am
Desværre har ingen penge ;(
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 10 2012 03:05pm
okay np, om en måneds tid skulle der gerne være endnu en beta weekend - så har du chancen der :)
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Jun 10 2012 03:45pm
Quote (LazyDazy @ Jun 10 2012 01:15pm)
Jar, aktivere din elite -> de 2 stances -> bullcharge -> hundred blades -> død (i mange tilfælde :D)


Jeg er ranger ;)

Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 18 2012 03:48am
Så der beta igen i den her kommende weekend.

nogen som skal spille? :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll