☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Søger En Bestemt Is
Prev
1
2
3
4
5
6
8
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1172
Replies: 75
Track Topic
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#31
May 24 2012 04:24pm
trolololol
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#32
May 25 2012 01:51am
Quote (xuro @ May 24 2012 11:51pm)
Ja, gi mig dine problemer
Hold nu kæft din fucking taber.
Spiller smart med et købt acc, gå hjem igen, brug lidt flere penge på JSP
Med at købt acc ligefrem? xD
Du er alligevel ikke alt for skarp, hva?
xuro
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#33
May 25 2012 02:07am
Quote (Kakaomanden @ May 25 2012 08:51am)
Med at købt acc ligefrem? xD
Du er alligevel ikke alt for skarp, hva?
Nej. Jeg hedder Kakaomanden og kalder andre for multies XD
Fedt liv.
JelleDK
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold
:
655.43
#34
May 25 2012 02:11am
Quote (xuro @ May 25 2012 09:07am)
Nej. Jeg hedder Kakaomanden og kalder andre for multies XD
Fedt liv.
Hold da op et rage flip du har fået dig herinde..
Måske du skulle få styr på din egen account, før du rager over andre ?
Gold: Locked
Trader: Scammer
xuro
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#35
May 25 2012 02:12am
Quote (JelleDK @ May 25 2012 09:11am)
Hold da op et rage flip du har fået dig herinde..
Måske du skulle få styr på din egen account, før du rager over andre ?
Gold: Locked
Trader: Scammer
Rager så meget det gør helt ondt.
IAcid
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#36
May 25 2012 02:40am
Quote (Kakaomanden @ 25 May 2012 09:51)
Med at købt acc ligefrem? xD
Du er alligevel ikke alt for skarp, hva?
du er sød
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#37
May 25 2012 02:43am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.
Quote (IAcid @ 25 May 2012 10:40)
du er sød
Nogle børn bliver tabt når de er små, du blev vist kastet ind i væggen. Kæft du er en idiot.
xuro
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#38
May 25 2012 02:53am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 25 2012 09:43am)
Nogle børn bliver tabt når de er små, du blev vist kastet ind i væggen. Kæft du er en idiot.
Hvorfor så sur? :/
IAcid
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#39
May 25 2012 03:01am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 25 May 2012 10:43)
Nogle børn bliver tabt når de er små, du blev vist kastet ind i væggen. Kæft du er en idiot.
du er også sød
haha
This post was edited by IAcid on May 25 2012 03:01am
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#40
May 25 2012 03:25am
FEST PÅ JSP?!?!
HVORFOR VAR JEG IKKE INVITERET!
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
8
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact