d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lækkret Vejr! > Strand
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 22 2012 03:21pm
Quote (Headshot @ May 22 2012 10:09pm)
Fordi jeg snakker meget med dem? :-)


Bilka medarbejderes hilser og snakker også til dig, derfor husker hun dig næppe.
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 22 2012 03:30pm
Quote (Sunshines @ May 22 2012 09:21pm)
Bilka medarbejderes hilser og snakker også til dig, derfor husker hun dig næppe.


Ej, men nu kender jeg også i hvert fald både Rikke og Anders personligt :-) Og snakker en del med Lange udenfor hans arbejdstid også.
Member
Posts: 9,519
Joined: May 2 2008
Gold: 0.00
Trader: Trusted
May 22 2012 03:47pm
Quote (Grandebedte @ 22 May 2012 22:21)
Nej, jeg er rimelig druknet i afleveringer og andet godt her op til eksamen. Det lyder sgu godt, glæder mig allerede. Nu skulle det gode vejr heldigvis holde ugen ud, så mon ikke jeg kan nå det endnu. :)


Nå okay, men det kan du sagtens nå - masser af godt vejr de kommende dage! Hvor er du fra?
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 23 2012 04:24am
Quote (Borki @ May 22 2012 11:15pm)
Jeg er helt enig. Har du været på den permanente eller bellevue endnu? Var lige nede og få en dukkert i går, kan anbefales. Hvor kommer du fra i Aarhus?


Ved du noget om ballehage og omkringliggende strande? Har nemlig også travlt med afleveringer og eksamener, så har ikke tid til at tjekke det, for at tage tilbage, hvis det er noget lort ;)
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
May 23 2012 11:48am
Quote (Grandebedte @ May 22 2012 10:11pm)
Yesh, hyg jer med jeres svenskere!  :lol:


Svenskere er ret flinke, selvom de taler et mærkeligt sprog.

Desuden er malmø et fantastisk sted :thumbsup:
Shoppingtur i jylland? NP, din nabo har lige fået en ny traktor i kan se på


This post was edited by Tigerss on May 23 2012 11:49am
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
May 23 2012 12:38pm
Quote (MrLennon @ May 22 2012 11:08pm)
Thisted, Jylland og andre sære ting..
Fuck jeg er glad for jeg bor på den rigtige side af storebælt..


ja samme her :rofl: djævle-øen rocks :P

anyway, nogle der var på stranden så?? og hvordan var det hvis ja :)
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 23 2012 02:58pm
Quote (sunden @ May 23 2012 06:38pm)
ja samme her :rofl: djævle-øen rocks :P

anyway, nogle der var på stranden så?? og hvordan var det hvis ja :)


Skal på stranden igen lørdag og søndag i Løkken, mig og en ven skal ned og springe, grille, drikke bajsere og score ladies!
Så kan jeg fortælle dig om Løkken strand ;)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 24 2012 07:16am
Er der nogen der er friske på Suscon til Juli ? ^^
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 26 2012 08:38am
Var på stranden i går og det var lækkert. Vandet er dog stadig lidt koldt.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 09:00am
Quote (Borki @ May 22 2012 10:47pm)
Nå okay, men det kan du sagtens nå - masser af godt vejr de kommende dage! Hvor er du fra?


Helt sikkert bellevue >

Derned i aften, kan kun blive godt.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll