Quote (Grandebedte @ May 22 2012 04:13pm)
Hvis du mener, at du kan gennemføre HHX, hvis du tager dig sammen, er det uden tvivl den bedste løsning med henblik på dine faglige interesser. Hvis du derimod bare slacker endnu et år væk, så kan du selvsagt lige så godt lade være. HHX lyder rigtigt, men hvis du ikke har ambitionerne til at gennemføre det, kan du - som allerede foreslået - arbejde et års tid for lige at komme ned på jorden igen. Da jeg var færdig med 3.g skulle jeg godt nok også lige have et år, hvor jeg havde fri når jeg kom hjem fra hverdagen, og jeg tror bestemt, at det gjorde mig mere klar til at læse.
Men ja, det kan du selv bedst vurdere. Det lyder til, at du ikke ville fortryde at gennemføre HHX.
men stadig passe på men at komme til at tjene penge. der er så mange som bliver fanget i det.. så hvis det er vil jeg råde dig til at spare op så du ikke får et for højt forbrug til når du evt skal på su igen .