Quote (franek @ May 20 2012 02:31pm)
hvorfor er tt overhovedet noget værd?
Massive e-peen, bro.
Quote (Tigerss @ May 20 2012 04:07pm)
I er jo helt blæste.
Der er en del der har fået et tag uden at donere.
Desuden er det vist ikke engang Paul der uddeler TT's.
Og det er jo meget få TT's der har scammet, især i forhold til alle uden TT, hvor ca. hveranden har prøvet at scamme, hvis ikke flere.
I burde bare stoppe med at tude og glæde jer over han snart er senior mod og giver os DK chat tilbage

Jeg synes ellers jeg ser stjerner på alle staff medlemmer. Desuden virker dine statistikker en anelse utroværdige.