d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Dansk Trusted Tag??
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 20 2012 06:39am
Quote (Sunshines @ 20 May 2012 00:09)
Er der nogen som har fået TT uden at don8?


:rofl:

Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 20 2012 06:40am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 20 2012 01:37pm)
At man er officielt er anderkendt vil jeg tro ^^


men er anderkendt overfor newcommers.. men folk som har været på siden i mange år og/eller kender systemet og siden
ved godt hvordan tingene hænger sammen.

Men tillykke andreas ! Det sku flot :)
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
May 20 2012 07:28am
tillykke da :)
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
May 20 2012 08:07am
I er jo helt blæste.
Der er en del der har fået et tag uden at donere.
Desuden er det vist ikke engang Paul der uddeler TT's.

Og det er jo meget få TT's der har scammet, især i forhold til alle uden TT, hvor ca. hveranden har prøvet at scamme, hvis ikke flere.

I burde bare stoppe med at tude og glæde jer over han snart er senior mod og giver os DK chat tilbage :D

This post was edited by Tigerss on May 20 2012 08:09am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 20 2012 08:59am
Quote (eLmasten @ 20 May 2012 14:40)
men er anderkendt overfor newcommers.. men folk som har været på siden i mange år og/eller kender systemet og siden
ved godt hvordan tingene hænger sammen.

Men tillykke andreas ! Det sku flot :)


Derfor bliver han stadigvæk OFFICIELT anerkendt.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 09:02am
Quote (Tigerss @ May 20 2012 04:07pm)
I er jo helt blæste.
Der er en del der har fået et tag uden at donere.
Desuden er det vist ikke engang Paul der uddeler TT's.

Og det er jo meget få TT's der har scammet, især i forhold til alle uden TT, hvor ca. hveranden har prøvet at scamme, hvis ikke flere.

I burde bare stoppe med at tude og glæde jer over han snart er senior mod og giver os DK chat tilbage :D


Anyone can confirm that ? Cause I highly doubt it..
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
May 20 2012 10:06am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 20 May 2012 14:37)
At man er officielt er anderkendt vil jeg tro ^^
Nå Ja Omfg :)!
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 20 2012 10:20am
Quote (franek @ May 20 2012 02:31pm)
hvorfor er tt overhovedet noget værd?


Massive e-peen, bro.

Quote (Tigerss @ May 20 2012 04:07pm)
I er jo helt blæste.
Der er en del der har fået et tag uden at donere.
Desuden er det vist ikke engang Paul der uddeler TT's.

Og det er jo meget få TT's der har scammet, især i forhold til alle uden TT, hvor ca. hveranden har prøvet at scamme, hvis ikke flere.

I burde bare stoppe med at tude og glæde jer over han snart er senior mod og giver os DK chat tilbage :D


Jeg synes ellers jeg ser stjerner på alle staff medlemmer. Desuden virker dine statistikker en anelse utroværdige.
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
May 20 2012 10:21am
sku er forkortelsen for skulle
sgu er en sammentrækning af 'så gud'

lær det nu, tak
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
May 20 2012 10:27am
Massif...
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll