d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvordan Går Det Med Jeres Character?
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 17 2012 06:02am


update
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 17 2012 04:50pm
Det går fremad :)
Act 1 Nightmare :)



Og så fik jeg lige en bue da jeg nakkede Diablo :P

Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 17 2012 07:03pm
Quote (eLmasten @ May 17 2012 01:02pm)
http://i47.tinypic.com/2rpqz3t.png

update



Så skal der bare farmes gear eller hvad? ^^
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 17 2012 07:12pm
Quote (JVL @ May 18 2012 02:03am)
Så skal der bare farmes gear eller hvad? ^^


yeah :p har 16.000 dps nu og 30k+ hp
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 17 2012 07:19pm
Det går rigtig øv :(
AAAL for svag, at være DH, nogen der ved hvad man kan gøre for at overleve noget mere? :(
Bliver nakket for HÅRDT og har kun 13500 life, 12k dmg i hell :/ Det simpelthen..... !
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 17 2012 08:14pm
Quote (TheAngel @ May 18 2012 02:19am)
Det går rigtig øv :(
AAAL for svag, at  være DH, nogen der  ved hvad man kan gøre for at overleve noget mere? :(
Bliver nakket for HÅRDT og har kun 13500 life, 12k dmg i hell :/ Det simpelthen..... !



Altså jeg er lvl 40 barb og skader vel omkring de 500... det er svagt xD Ved ikke har bare fundet lort hele tiden :-/
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 18 2012 12:35am
kom gennem hell lvl 59 demon hunter mindste 4 player game hele vejen - dog kun 3 i act 2 hell - så måtte lige farme quest 1 act 4 for at ramme de 60

10500 dps
17000 hp
og nu farmer jeg act 1 inferno solo pt oppe på 4 Nephalem valor

Angel Kite er win win, bola show med 14 yards på er epic aoe, spike traps smider jeg 6 af inden pull og kiter mobs gennem dem hvis jeg ved det er en svær elite, Marked for death med 3 hated regen på og så rapid fire, fire dmg/halv kost til burst dmg, og også multishot med reduce cost rune i men bruger ikke så tit multi da bola er aoe nok, og naturligvis somkescreen med 3 sec dura

This post was edited by Slave on May 18 2012 12:40am
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 18 2012 05:15am
Så kom jeg næsten igennem act 1 inferno solo, det varmeget lettere end forventet kom forbe skelletonking inden jeg fik min første death
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 18 2012 05:38am
Quote (Slave @ May 18 2012 11:15am)
Så kom jeg næsten igennem act 1 inferno solo, det varmeget lettere end forventet kom forbe skelletonking inden jeg fik min første death


op range chars..
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 18 2012 05:40am
Uhmm, hvordan tjekker man sin damage på Wizard, da det vel ikke er spell damage der står i ens inv. hvis det er er jeg fucked 2xx dmg lvl 33 :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll