d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Har Lige Fået D3 Med Posten
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 14 2012 09:45am
Quote (Hustler_franke @ May 14 2012 03:36pm)
Hvilke chars skal i have som den først?

Tror jeg tager en Monk ^^ !!!


barb :D

og det det med archivments . er der sikkert ikke en skid at bruge dem til lige som i alle andre spil =)
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 14 2012 09:54am
Jeg har set de videre af være char. Så det vildt fedt kun kan ikke vente!!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 09:57am
The Game has been installed B)
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 14 2012 10:13am
Quote (TheAngel @ May 14 2012 03:57pm)
The Game has been installed B)


Er osse igang nuuuuuuuuuuuuuu!!
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll