d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Preparing!
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 12 2012 05:47am
Quote (sirius89 @ May 12 2012 01:35pm)
Sidder til LAN, så vi skifter med at lave normal mad (mens der selvfølgelig er en som spiller sin egen char + min, så vedkommende som laver mad selvfølgelig ikke ryger bagud :p


Det her lyder fucked O.o
Hjælp da hinanden med og lave mad og tag de fucking 30 mins pause lol????

Kæft nogen folk her tager D3 alt for højtideligt ^^
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 12 2012 06:02am
Quote (TheAngel @ May 12 2012 12:47pm)
Det her lyder fucked O.o
Hjælp da hinanden med og lave mad og tag de fucking 30 mins pause lol????

Kæft nogen folk her tager D3 alt for højtideligt ^^


internet rage..

de tager d3 højtideligt, du tager jsp højtideligt lol
Posts: 19,545 [Online PM]
Joined: Jun 16 2010

n/c
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 12 2012 06:04am
Quote (Marquina @ May 12 2012 02:02pm)
internet rage..

de tager d3 højtideligt, du tager jsp højtideligt lol
Posts: 19,545 [Online PM]
Joined: Jun 16 2010

n/c


Hej Mr. høj og hellig
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 12 2012 06:28am
Quote (TheAngel @ May 12 2012 01:04pm)
Hej Mr. høj og hellig


sup
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 12 2012 06:38am
Quote (zan @ May 11 2012 01:22pm)
Cocio og fed.


haha nice one
Member
Posts: 11,833
Joined: Dec 28 2007
Gold: 7.77
Trader: Trusted
May 12 2012 08:01am
tror slet ikke min bærbar lige pt kan trække D3 Q_Q
- og så ville folk nok sige jeg skulle købe en ny computer, men tjae, har jeg sku ikke råd til lige pt :D

~Zamm
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 12 2012 08:05am
Quote (Zamm @ May 12 2012 02:01pm)
tror slet ikke min bærbar lige pt kan trække D3 Q_Q
- og så ville folk nok sige jeg skulle købe en ny computer, men tjae, har jeg sku ikke råd til lige pt :D

~Zamm


du skal have en ekstremt dårlig comp for ikke at kunne trække det. tbh
Member
Posts: 11,833
Joined: Dec 28 2007
Gold: 7.77
Trader: Trusted
May 12 2012 08:14am
Quote (Bjerre @ 12 May 2012 15:05)
du skal have en ekstremt dårlig comp for ikke at kunne trække det. tbh



Min nuværdende computer er heller ikke ny længere, men trækker fint hvad jeg behøver for at få tiden til at gå, og køre classic stil med D2 :b

~Zamm
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 12 2012 08:27am
Quote (Zamm @ May 12 2012 02:14pm)
Min nuværdende computer er heller ikke ny længere, men trækker fint hvad jeg behøver for at få tiden til at gå, og køre classic stil med D2 :b

~Zamm


hvad er spec på den for . jeg spillede d3 beta på mit gamle hakkebræt. =)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 12 2012 08:36am
Quote (Bjerre @ 12 May 2012 16:05)
du skal have en ekstremt dårlig comp for ikke at kunne trække det. tbh


Jeg har en fem år gammel banan, og den når kun lige præcis minimumspecifikationerne. Hellere vente til jeg får noget tid og nogle penge og så få en bare nogenlunde ordenlig oplevelse ud af det.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll