d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Weight Gainer - Fitness
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
May 9 2012 06:23am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 01:16pm)
Indeed. Men man kan godt få steroider i pille form :)


ja det ødelægger bare din lever :) sprøjten er sundest og virker bedst :) men man kan jo købe leverbeskytter og noget der gør så du ikke får østrogen i kroppen :)


ville jo være træls og ende med bitch tits !
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 06:30am
Quote (MischaDK @ 9 May 2012 14:23)
ja det ødelægger bare din lever :) sprøjten er sundest og virker bedst :) men man kan jo købe leverbeskytter og noget der gør så du ikke får østrogen i kroppen :)


ville jo være træls og ende med bitch tits !


Haha ja sundest, men bestemt ikke sundt :P 'Leverbeskytter/anti-østrogen' er et must, uanset om det er oralt eller injekt. Dog ville jeg aldrig lege med sådan noget. Har heller ikke brug for roidz ;)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 07:01am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 01:16pm)
Indeed. Men man kan godt få steroider i pille form :)


og de går i blodet? ^^ steroider i pilleform er useless, Oxy'er rexobol d-bol, de skal kun bruges til kickstart af det rigtige stas :-) du pisser alligevel det hele ud mht til oxy og rexobol, ved dog ikke med d-bol.
steroider gør dig nemmere stor, MEN der skal arbejdes hårdt for det, du kan ikke bare tage dem og blive stor sådan :-) så folk der siger det bare er steroider, er folk uden hjerne.

Quote (MischaDK @ May 9 2012 01:23pm)
ja det ødelægger bare din lever :) sprøjten er sundest og virker bedst :) men man kan jo købe leverbeskytter og noget der gør så du ikke får østrogen i kroppen :)


ville jo være træls og ende med bitch tits !


ligemeget hvor meget leverbeskytter du bruger, smadrer du din lever af oxy'er, og de piller imod østrogen kan ikke klare de slemmeste tilfælde af bitch tits, de kan påvirke det hvis du opdager det i starten, men man er sku os uheldig hvis man får det :-DDDDDD

This post was edited by Marquina on May 9 2012 07:03am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 07:02am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:01)
og de går i blodet? ^^ steroider i pilleform er useless, Oxy'er rexobol d-bol, de skal kun bruges til kickstart af det rigtige stas :-) du pisser alligevel det hele ud mht til oxy og rexobol, ved dog ikke med d-bol.
steroider gør dig nemmere stor, MEN der skal arbejdes hårdt for det, du kan ikke bare tage dem og blive stor sådan :-) så folk der siger det bare er steroider, er folk uden hjerne.


Ordet steroid siger bare noget om hormonets opbygning. Så nej de er langt fra "useless".

Desuden skrev han "Skyd dog noget krudt i blodet".. så det vi har gang i nu er flueknepperi.
Desuden så er jeg har været meget inde i stoffet, og har relativ stor viden indenfor emnet :)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 07:06am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 07:04am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 02:02pm)
Ordet steroid siger bare noget om hormonets opbygning. Så nej de er langt fra "useless".


du får absolut intet ud af en pillekur alene, du får måske styrke, og det er det.. de er useless, hvis de ikke stackes rigtigt er det spild af penge, så heller fyr pengene af på en ærlig cycle som er lovlig, det vil give bedre :-)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 07:07am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:04)
du får absolut intet ud af en pillekur alene, du får måske styrke, og det er det.. de er useless, hvis de ikke stackes rigtigt er det spild af penge, så heller fyr pengene af på en ærlig cycle som er lovlig, det vil give bedre :-)


'Testarol' piller gør mirakler. De giver dig naturligvis ikke "muskler", men det forøger din vækst.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 07:08am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 07:09am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 02:07pm)
'Testarol' piller gør mirakler. De giver dig naturligvis ikke "muskler", men det forøger din vækst.


aldrig hørt om dem ? :-) og kender primært dem alle^^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 07:11am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:09)
aldrig hørt om dem ? :-) og kender primært dem alle^^


http://www.usabutikken.com/theproducts.cfm?master=7554

Activate Xtreme - Designer Supplements
http://www.supplements101.com/ActivaTe_Xtreme_p/desactivatextreme.htm

Stoked - Anabolic Innovations
http://www.bodybuilding.com/store/ai/stoked.html

T-bomb - by MHP
http://www.bodybuilding.com/store/mhp/t2.html

Reversitol - iForce
http://supplementreviews.com/i-force/reversitol

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 07:14am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 07:13am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 02:11pm)
http://www.usabutikken.com/theproducts.cfm?master=7554

Activate Xtreme by Designer Supplements

Stoked by Anabolic Innovations

T-bomb 2 by MHP

Reversitol by iForce


det jo ikke roids ^^ ?
T-UP black nutrex er også gode :-) de er os test piller, og lovlige ^^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 07:14am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:13)
det jo ikke roids ^^ ?
T-UP black nutrex er også gode :-) de er os test piller, og lovlige ^^


Kender du definitionen på steroids?

"Anabolic steroids, technically known as anabolic-androgen steroids (AAS) or colloquially as "steroids" (or even "roids"), are drugs that mimic the effects of testosterone and dihydrotestosterone in the body.
They increase protein synthesis within cells, which results in the buildup of cellular tissue (anabolism), especially in muscles."

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Anabolic_steroid


Den opdaterede vedtægter er blevet opdateret at forbyde pro-hormoner også Definitionen af en anabolsk steroid, som defineret i øjeblikket i USA under (41) (A) er at, "anabolske steroider": enhver stof eller hormonelle stof, kemisk og farmakologisk relaterede til testosteron (bortset fra østrogener, gestagener, kortikosteroider, og dehydroepiandrosterone (7).

Kilde: http://da.steroidset.com/

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 07:24am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll