Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 01:16pm)
Indeed. Men man kan godt få steroider i pille form

og de går i blodet? ^^ steroider i pilleform er useless, Oxy'er rexobol d-bol, de skal kun bruges til kickstart af det rigtige stas :-) du pisser alligevel det hele ud mht til oxy og rexobol, ved dog ikke med d-bol.
steroider gør dig nemmere stor, MEN der skal arbejdes hårdt for det, du kan ikke bare tage dem og blive stor sådan :-) så folk der siger det bare er steroider, er folk uden hjerne.
Quote (MischaDK @ May 9 2012 01:23pm)
ja det ødelægger bare din lever

sprøjten er sundest og virker bedst

men man kan jo købe leverbeskytter og noget der gør så du ikke får østrogen i kroppen

ville jo være træls og ende med bitch tits !
ligemeget hvor meget leverbeskytter du bruger, smadrer du din lever af oxy'er, og de piller imod østrogen kan ikke klare de slemmeste tilfælde af bitch tits, de kan påvirke det hvis du opdager det i starten, men man er sku os uheldig hvis man får det :-DDDDDD
This post was edited by Marquina on May 9 2012 07:03am