d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey Har Et Spørgsmål Om Headsets.
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 08:11am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 16:06)
well bare sørg for der er 5.1 sorround sound eller 7.1 ss, ellers er resten vel ligemeget^^


Til musik? Stereo lyd er det aller bedste der findes til headset.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 08:25am
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 9 2012 08:37am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 12:14pm)
Det er det, men det kommer jo an på hvor meget man giver for HiFI :)


Yeah når en jeg er i Køge ser jeg på det. Vi har ingen i Ringsted. x)

Quote (Marquina @ May 9 2012 02:06pm)
well bare sørg for der er 5.1 sorround sound eller 7.1 ss, ellers er resten vel ligemeget^^


Ingen ide om hvad du lige skrev der :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 08:38am
Quote (Hustler_franke @ 9 May 2012 16:37)
Yeah når en jeg er i Køge ser jeg på det. Vi har ingen i Ringsted. x)



Ingen ide om hvad du lige skrev der :)


HiFi klubben er et værd at kigge ind i :)
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 9 2012 09:03am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 02:38pm)
HiFi klubben er et værd at kigge ind i :)


Oki der prøver jeg. :D
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 09:37am
Denon er et ganske udmærket mærke :) Dog tag en lytter i din lokale hifi-klubben eller 4sound :)
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 9 2012 09:40am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 03:37pm)
Denon er et ganske udmærket mærke :) Dog tag en lytter i din lokale hifi-klubben eller 4sound :)


Vi har ingen lokal HiFi. Vi har Fona og eksperten.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 09:41am
Quote (Hustler_franke @ 9 May 2012 17:40)
Vi har ingen lokal HiFi. Vi har Fona og eksperten.


Så må du tag dig sammen og kom ud til byen :P Det sku vigtigt at du er tilfreds med hvad du får for pengene
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 9 2012 09:44am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 03:41pm)
Så må du tag dig sammen og kom ud til byen :P Det sku vigtigt at du er tilfreds med hvad du får for pengene


Muahaha :D Tager til køge så på google de have en.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 09:51am
Quote (Hustler_franke @ 9 May 2012 17:44)
Muahaha :D Tager til køge så på google de have en.


http://www.hifiklubben.dk/butikker/hi-fi-klubbens-butikker/¨

http://www.4sound.dk/contact/

Husk at tage en iPod med ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll