d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger En En God Guild (evt. Dansk)
Prev12345614Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 02:40pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 10:37pm)
hvor gammel er du?

man kan ikke dømme folk på posts bliv dog voksen!

er helt enig med whyred og kingzize

Invalid post specified, or post already reported.




This post was edited by Historyx on May 6 2012 02:40pm
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
May 6 2012 02:41pm
Quote (LOLouis @ 6 May 2012 22:37)
Ej hold nu op for fanden.
Vi er jo her på forummet fordi at have lidt sjov. Selvfølgelig er der plads til alle og vi dømmer skam ingen på deres join date / posts / fg / guld eller andet. Men at skrive noget som tyder så meget på multi som Lasse gjorde, er da ikke til andet end at lave sjov med. Jeg er sku da ligeglad med hvor mange brugere han har. Det er han skam velkommen til. Men når han forsøger sig at skjule de meget dårligt, er det sku da grinern at lave sjov med det.


Hvis folk skriver eller bare hentyder til han er multi er det at sprede falske rygter om folk. Da ingen ved hvem der laver sjov og hvem der er alvorlig.
Men uanset hvad skal man ikke beskylde folk for at være multi før andet er bevist. det er simpelthen for dumt at lave falske rygter om folk for det er bare at ødeligge det for folk herinde, så har de ikke en chance for noget som helst.
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 02:41pm
Quote (LOLouis @ May 6 2012 10:39pm)
Det der er jo bare dumt.




This post was edited by Historyx on May 6 2012 02:43pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 6 2012 02:44pm
Quote (KingZize @ 6 May 2012 22:41)
Hvis folk skriver eller bare hentyder til han er multi er det at sprede falske rygter om folk. Da ingen ved hvem der laver sjov og hvem der er alvorlig.
Men uanset hvad skal man ikke beskylde folk for at være multi før andet er bevist. det er simpelthen for dumt at lave falske rygter om folk for det er bare at ødeligge det for folk herinde, så har de ikke en chance for noget som helst.


Du siger ikke du tager rygter om folk på et 12 år gammelt computersspils forum seriøst?
Nårhh ja 21k post og 100k fg.
Det er jo klart du skal have et godt ry.
Ellers vil paul og de andre high class users jo ikke lege med dig..
Det er for latterligt det her
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 02:45pm
Quote (KingZize @ 6 May 2012 22:41)
Hvis folk skriver eller bare hentyder til han er multi er det at sprede falske rygter om folk. Da ingen ved hvem der laver sjov og hvem der er alvorlig.
Men uanset hvad skal man ikke beskylde folk for at være multi før andet er bevist. det er simpelthen for dumt at lave falske rygter om folk for det er bare at ødeligge det for folk herinde, så har de ikke en chance for noget som helst.


kunne ikke være mere enig er er bare så barnlige alle sammen bliv dog voksen lige som mig og kingzize
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 6 2012 02:46pm
Quote (IAcid @ 6 May 2012 22:45)
kunne ikke være mere enig er er bare så barnlige alle sammen bliv dog voksen lige som mig og kingzize


Du er fucking sjov at du ved det.
:thumbsup:
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 02:46pm
Quote (LOLouis @ May 6 2012 10:44pm)
Du siger ikke du tager rygter om folk på et 12 år gammelt computersspils forum seriøst?
Nårhh ja 21k post og 100k fg.
Det er jo klart du skal have et godt ry.
Ellers vil paul og de andre high class users jo ikke lege med dig..
Det er for latterligt det her


Quote (IAcid @ May 6 2012 10:45pm)
kunne ikke være mere enig er er bare så barnlige alle sammen bliv dog voksen lige som mig og kingzize


I 'd

This post was edited by Historyx on May 6 2012 02:48pm
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 02:48pm
Quote (LOLouis @ 6 May 2012 22:46)
Du er fucking sjov at du ved det.
:thumbsup:


tager også timer :D

haha for griner topic det her
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 02:50pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 10:48pm)
tager også timer :D

haha for griner topic det her




This post was edited by Historyx on May 6 2012 02:51pm
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 02:59pm
Quote (Historyx @ 6 May 2012 22:50)
http://static3.fjcdn.com/comments/No+_a9db8e27f251cbcd26da1124066a5ab3.png


3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Historyx, IAcid, LOLouis
syntes lidt vi har skæmt de andre væk
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345614Next
Closed New Topic New Poll